Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Står. Hade morgonrock på mig en gång, så var jag jätte kissnödig och skulle "dra en drill". Slutade med att hela rockskärpet/bandet blev nerkissat. För er som bryr er. True story bro.
Sitter oftast hemma då det faktiskt är skönare och ska vara bra för prostatan som vissa redan sagt. Är jag inte hemma så står jag.
Stå på händer som vissa sagt är ingen höjdare, testat när jag var i 12års åldern, resulterade i att jag råkade kissa mig själv i ansiktet och började gråta, detta var såklart utomhus. True story
#60 om HELA fb sitter och pissar och du står, då är det ju du som är pinsam för då är du udda :O och det är väll inte pinsamt om man sitter ner, man pissar hur fan man vill :P
hemma: sitter
"Fråga:
Finns det någon vetenskapligt bevis för att om Män sitter ner och kissar eleminerar risken eller minskar risken för Prostata Cancer??
Min väninna som är undersköterska säger att så är det. Lite undrande är jag.
Svar:
Nej, någon sådan undersökning har jag varken sett eller hört talas om!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
edit: är tjej förresten
Jag sitter ner.. det är nice.
Bättre hygieniskt sätt med tycker jag
"Hur man än sliter och drar - sista droppen i byxan far"
#17 Manligt att sitta på ett datorspelsforum och skryta om hur man pissar!
Så jag överväger för det mesta att stå upp :)
#17 jag behöver inte stå upp för att visa att jag är man. Räcker med att raka bröstet och flexa musklerna lite i spegeln.
Blir man sexuellt attraherad av killar för att man sitter ner och kissar?
Som de flesta skrivit, sitter och pissar hemma, ute står man.
Mushan. *host* morsan som sitter ner HAHAHAHAHAHAHA
Har snetak i toaletten, så måste vrida huvudet om man ska stå upp :/
iden.....
Ute: Stå
det händer ofta att jag backar bakåt, medan jag kissar, och ser hur långt ifrån toan jag kan gå utan att kissa utanför.
~1,5m är mitt rekord.
Stå på händer som vissa sagt är ingen höjdare, testat när jag var i 12års åldern, resulterade i att jag råkade kissa mig själv i ansiktet och började gråta, detta var såklart utomhus. True story
Hade nåra "missar" ett par år sen och började bli less på å torka piss så började sitta istället å har väl blivit en vana att aldrig stå längre
Om man sitter och kissar så minskar man chansen att få prostatacancer :>
hemma: sitter
nån annanstans: står
annars äre stå som gäller, vem vet vad som har vidrört dom toaletterna
"URINVÄGSINFEKTION HOS MÄN.
...
Egenvård
...
Töm blåsan ordentligt. I det här läget kan det vara en fördel att stå och kissa." - http://www.prolina.se/radgivan de-artiklar/urinvagsinfektion- hos-man /
"Fråga:
Finns det någon vetenskapligt bevis för att om Män sitter ner och kissar eleminerar risken eller minskar risken för Prostata Cancer??
Min väninna som är undersköterska säger att så är det. Lite undrande är jag.
Svar:
Nej, någon sådan undersökning har jag varken sett eller hört talas om!
Publicerad: 2009-11-02" - Leif Abramsson
överläkare, urologiska kliniken, Norrlands Universitetssjukhus, Umeå.
Hepp!