Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Igår hände något skumt

Postat av Låst konto 235086 den 11 Mars 2010, 15:16
23 kommentarer · 232 träffar
Jag skulle besöka ett par bekanta, vid namn Örjan och Marie. Dessa personer är för övrigt ett mycket trevligt par, dom har även en hund vid namn Molgan.
Men i vilket fall, jag gick upp rätt tidigt på morgonen, eftersom jag var ditbjuden på lite ostbricka, sen skulle jag ändå lämna ett par dvd-filmer till Örjan. Så, jag duschade, gjorde mig i ordning, smårunkade lite vid köksbordet osv. Sen matade jag mitt husdjur, som för övrigt är en noshörning, jag förvarar den nere i garaget eftersom den är rätt vild. Jag slängde den några döda råttor jag hade hittat under mitt badkar kvällen innan, min noshörning som heter Zipo. Naffsade snabbt i sig råttorna och skrek av lycka och stångade ett litet hål i väggen.

Jag tog med DVD-skivorna, och tog bilen till Örjan och Marie. Väl där, knackade jag på, steg in och hälsade, Molgan en vild dvärgschnauser kom springandes med saliv dinglande från mungipan. Han började slicka på mina skor, som han sedan kom att ångra, jag blev rosenrasande och kastade in den lilla hunden i väggen så den kved till och kilade ifrån platsen med svansen mellan benen. Vi satte oss sedan i deras vardagsrum, där det genast vankades vin. Örjan har förmågan att kunna njuta lite för mycket av den röda vätskan, det har hänt vid ett flertal tidigare tillfällen att mysiga hemmakvällar spårat ur i långa sexorgier in på småtimmarna. Där satt vi tre, snackade lite om allt möjligt, hur vädret var, vi planerade en biltripp ner till småland, som kanske skulle bli av till sommaren.
Nåja, efter någon timma eller så hade Örjan lyckats dricka sig i ett tillstånd som kan efterliknas någon som nyss hade fått ett slag av en golfklubba i bakhuvudet.
Så, när vi tre satt där och snackade, och Örjan var inne på sin andra vindunk, så sade Marie. "Du kanske ska ta det lite försiktigt min sockertopp, du hur du blir.". Örjan uppfattade det hela fel, hon trodde Marie sade till mig, att jag skulle ta det försiktigt med kexen. Så Örjan flög upp ur sin stol, slet ner en stor jävla tavla från väggen, och skrek. "KNULLAR DU MIN FRU VA?!?" och kollade på mig.

Jag hann knappt reagera på hans utbrott, förräns jag fick hela ramen på tavlan rakt över mitt ansikte, genast sprutade det blod på deras persiska matta, jag fräste, grät och sade. "Vad gör du!? Sluta!". Uppenbarligen så kunde ingen stoppa hans utbrott, för nästa sekund, så slet han ner hela takkronan, svingade den likt ett lasso och skrek. "DET ÄR ROBIN HOOD JAG VILL HA!!!". Takkronan träffade Marie i huvudet så hon flög bak och landade i soffgruppen, detta gick inte. Örjan var inte bara en fara för sig själv, utan även mig och Marie. Jag som fortfarande låg ner på golvet, slängde mig åt sidan, tog tag i en hantel som man styrketränar med, reste mig upp och slog till Örjan rakt i bröstkorgen med hanteln.

Han tapade genast andan och böjde sig neråt, nu hade jag min chans, jag greppade tag kring hans huvud, och knäade honom i ansiktet, överläppen sprack och det fullkomligt pumpade blod på golv och väggar. Marie reste sig och skrek "NEJ SLUTA!! HAN ÄR FULL!! HAN VISSTE IN VAD HAN GJORDE!!". Jag tog sedan tag i vinflaskan, krossade den mot Maries käke så vinet stänkte överallt, käken avlägsnades från hennes mun och landade i deras låda med böcker. Nu liknade hon tjejen i The grudge, jag skrattade till lite lätt, medans jag fortfarande blödde näsblod.
Jag tog tag i alla ostar som återstod från den forna ostbrickan, stoppade dom i min ficka, och skrek "See you in Småland!!!". Efter detta så körde jag hem med bilen, åt upp alla ostar hemma och kollade på Two and a half men.

Nu undrar jag, faktum kvarstår att jag glömde min halsduk där. Ska jag åka tillbaka och fråga om jag kan få igen den måntro?"
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..