1
Skapa CS historia [LEK]
Postat av Fiskejohn den 18 Januari 2010, 14:26
40 kommentarer · 185 träffar
Ja det är så att jag vill att ni alla ska hjälpa mig med att skapa en liten rolig och random CS-historia.
Så skriv en mening och den som ska kommentera under fortsätter på historian.
Jag börjar:
Det var en gång en campare som var No0b.
-
Han nickade IntebrajohN
-
Han blev ledsen och tog livet av sig.
Som åt gingers, tappa bomben på long.
-
Han käka ris på pottis resturang.
Ah fast ne .
-
-
Han Plockade upp bomben och sprang med sin AK och glock som han switchade med 9 gånger, han kastade sin HE upp på cw och plantade bomben och heaton intebrajohn tänkte det här är sista rundan av Cup finalen om han vinner, han sköt alla 5 och bomben sprängdes. SLUT.
Senare ville motståndarna se record, för att kolla till fusk.. intebrajohn blev darrig.
Han skickade ett recc som var 10 GB stort, fel aktikt recc, men för att dom skulle skita i att titta
-
intebrajohn gick och skärde sig.
-
Sen kom intebrajohn på att en snubbe med hall of fame status på fragbite hade skrivit "skärde" istället för "skar" vilket även kan förknippas med lejonkungen Simbas farbror. Scar som brukade lyssna på Madonna gjorde även denna gång en bakåtvolt där han flyttade på sin kompis bullen som är så mycket mer än en tjockis, utan även en avdankad cs-profil.
-
Så han garvade i minst 20 timmar innan han slutade tvärt eftersom att en vild cpl pro garvade mer :(
-
denna vilda cpl pron var JONAS! han garvade och garvade ända tills nån sa "jag är sugen på pizza" då efter 15 sek sa JONAS! "ja me"
-
Personen som frågade var självklart intebrajohn. Han har vart sugen på pizza sen han kollade på när hela 10gb rec filen skickades över i 20kb/s.
-
Sedan plantade jag en bomb som sprängde tråden så ingen kunde skriva i den igen.
-
medans han väntade drog han lången_r0nkN och kallade sig cool_kille
--
och han gillade att äga alla små nybörjare som nötte public.
-
sedan bytte han nick till p12_Off_HeLL_OfF_DoOm_Af_Heato N och börja tka sina polare.
-
Det tog 138 timmar att skicka RECCEN men då var ju cupen redan slut :(
-
Sa Orvar och gick å la sig!
-
SEDAN KOM TENGIL, VÅR BEFRIARE!
Så skriv en mening och den som ska kommentera under fortsätter på historian.
Jag börjar:
Det var en gång en campare som var No0b.
-
Han nickade IntebrajohN
-
Han blev ledsen och tog livet av sig.
Som åt gingers, tappa bomben på long.
-
Han käka ris på pottis resturang.
Ah fast ne .
-
-
Han Plockade upp bomben och sprang med sin AK och glock som han switchade med 9 gånger, han kastade sin HE upp på cw och plantade bomben och heaton intebrajohn tänkte det här är sista rundan av Cup finalen om han vinner, han sköt alla 5 och bomben sprängdes. SLUT.
Senare ville motståndarna se record, för att kolla till fusk.. intebrajohn blev darrig.
Han skickade ett recc som var 10 GB stort, fel aktikt recc, men för att dom skulle skita i att titta
-
intebrajohn gick och skärde sig.
-
Sen kom intebrajohn på att en snubbe med hall of fame status på fragbite hade skrivit "skärde" istället för "skar" vilket även kan förknippas med lejonkungen Simbas farbror. Scar som brukade lyssna på Madonna gjorde även denna gång en bakåtvolt där han flyttade på sin kompis bullen som är så mycket mer än en tjockis, utan även en avdankad cs-profil.
-
Så han garvade i minst 20 timmar innan han slutade tvärt eftersom att en vild cpl pro garvade mer :(
-
denna vilda cpl pron var JONAS! han garvade och garvade ända tills nån sa "jag är sugen på pizza" då efter 15 sek sa JONAS! "ja me"
-
Personen som frågade var självklart intebrajohn. Han har vart sugen på pizza sen han kollade på när hela 10gb rec filen skickades över i 20kb/s.
-
Sedan plantade jag en bomb som sprängde tråden så ingen kunde skriva i den igen.
-
medans han väntade drog han lången_r0nkN och kallade sig cool_kille
--
och han gillade att äga alla små nybörjare som nötte public.
-
sedan bytte han nick till p12_Off_HeLL_OfF_DoOm_Af_Heato N och börja tka sina polare.
-
Det tog 138 timmar att skicka RECCEN men då var ju cupen redan slut :(
-
Sa Orvar och gick å la sig!
-
SEDAN KOM TENGIL, VÅR BEFRIARE!