Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jul Lov! (Incident har hänt)

Postat av CaptainCrazy den 17 December 2009, 17:49
27 kommentarer · 288 träffar
Tjao!

Jul lovet har kommit, fruktansvärt härligt! Har stora planer inför jul, skall tillbringa största delen med vänner/familj.

Jag började min "Ledighet" idag (Torsdag 17 December) och var påväg hem ifrån jobbet (Renova) då någonting oväntat hände.

Jag har sedan 2 månader tillbaka cyklat till jobbet eftersom jag ogillar att köra igenom stan i rusningstrafik. När jag kommer farandes på min gröna "Militär" cykel som är mycket gammal, händer någonting väldigt oväntat!

På den gamla cykeln är det så kallade "Trumm Bromsar" och när jag kommer cyklandes nedför den branta nedförsbacken alldeles intil där jag bor släpper bromsen och jag for ut som en pil igenom trafiken, blir nästan överkörd av en buss.

Jag avslutar incidenten i en övergångs skylt och bryter min vänster hands tumme samt slår ut 2 tänder.

Diskussion: Har ni också en sån här cykel? Har någonting liknande hänt er?
Jag kan förstå att ni tycker att detta är skitskoj (För er som har skadeglädje, vilket jag själv har)

Retard?

52 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..