Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skratta i sämsta tillfällen? varför?

Postat av chels den 8 November 2009, 22:11
373 kommentarer · 512 träffar
Topicen är otroligt felskriven, men ni förstår vad jag menar. Ber om ursäkt!

Exempel; Far din är skit lack och står o skäller ut dig för att du har gjort något dumt, när du helt plötsligt börjar skratta för ingenting. Det går heller inte att sluta.

Vet inte om det är såhär för er kanske? Dela gärna med er av eran oförväntade skratthistoria! :)

EDIT: Era historier får gärna handla om random garv också, t.ex att du plötsligt börjar tänka på en sak och sitter o garvar hårt dom kommande 10 minutrarna

EDIT: Kommer ihåg en väldigt rolig händelse nu som hände när jag o två polare var yngre. Vi hade dragit till konsum för att handla lite godsaker för att sedan dra hem till en annan polare. När vi väl är på konsum så märker vi en jävligt gammal tant som åkte runt i rullstol (vad heter de där stolarna man kan köra som ett fordon?) där inne och försökte plocka på sig varor. När vi var klara med vårat så drog vi emot kassan och skulle betala. Då ser vi tanten igen komma åkandes inne i affären och tappa massa varor på marken så vi var tvungna att hjälpa henne ta upp dem. Iallafall, vi betalar och börjar gå iväg hem till mig för att hämta en sak. När vi är klara med hämtningen hos mig så går vi med bestämda steg hem till polarn vi nu skulle till från första början. När vi kommit halvvägs så hör vi någon yla bakom oss och vi undrar vadfan det var. Nyfikna som små går vi tillbaka mot ljudet och ser att tanten vi mötte på konsum har kört ner med alla varor och vält omkull i dyket. Smält glass och tomater ligger överallt och hon ber oss om hjälp. Det var en annan tjej som kom fram till henne också och hjälpte. Ja ni kan ju förstå hur pinsamt det blev när vi stod och skulle dra upp henne och samtidigt hålla inne garvet som var otroligt genomskinligt vid det tillfället.

EDIT: Den här skulle jag ha otroligt svårt att hålla mig för också. http://www.youtube.com/watch?v =2Pdw3qTaQbc&feature=related

Diskutera

Over N Out

Vems fel är detta?

579 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

373 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 373 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..