1
HiStOrIeR^_^^^^
Postat av elit den 1 November 2009, 15:52
15 kommentarer · 174 träffar
Ville dela med mig av några historier jag hörde häromdagen. De är kanske gamla, och ni tycker kanske inte om dem. Men det struntar jag faktiskt i ville bara dela med mig av de här godingarna.
--------------
4 par skulle testa på gruppsex, men eftersom att det var första gången så bestämde de sig för att ha ljuset släckt.
Efter att de hållit på ett tag utbrister en av männen:
"Nej nu får vi fan ta och strukturera upp det här för nu har jag sugit kuk 3 gånger"
-------
En negerpojke fick ett par vingar av gud, han tittade på honom innan han frågade:
"Gud är jag en ängel nu?"
Gud skrattade och svarade:
"haha nej din dumma neger, du är en fladdermus!"
----------
Om ni har några roliga historier på lager så skriv dit dem, vet att det finns andra trådar men det finns nya historier som inte står med där m.m.
Och om ni vill ha en diskussion så säger jag såhär, det finns inga historier som är värre än andra. Man ska få skämta om allt eller inget, vad tycker ni om det?
// Ajskold
--------------
4 par skulle testa på gruppsex, men eftersom att det var första gången så bestämde de sig för att ha ljuset släckt.
Efter att de hållit på ett tag utbrister en av männen:
"Nej nu får vi fan ta och strukturera upp det här för nu har jag sugit kuk 3 gånger"
-------
En negerpojke fick ett par vingar av gud, han tittade på honom innan han frågade:
"Gud är jag en ängel nu?"
Gud skrattade och svarade:
"haha nej din dumma neger, du är en fladdermus!"
----------
Om ni har några roliga historier på lager så skriv dit dem, vet att det finns andra trådar men det finns nya historier som inte står med där m.m.
Och om ni vill ha en diskussion så säger jag såhär, det finns inga historier som är värre än andra. Man ska få skämta om allt eller inget, vad tycker ni om det?
// Ajskold