Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#24 Har Failure dött? Då är där ju inte många hradcore raiders på Maggys aliance sida kvar ju. Som du kanske ser var det ett tag sen jag spela, börja igen förra veckan så jag är lite off :)
Näe de är typ bara vi, KR, och Sublime som kommit upp till M'uru, Northrenders är fast på Brutallus (lol) och Incognito o Vertigo har inte ens börjat i SWP. Du borde söka till nån av de två sist nämnda när du börjar lira igen, båda har dödat Illida, o Children of Odin gear + Lite badge gear kan nog få in dig där.
HE HE HE HE HE HE HE JAK ER ZenaiTH OMGGGGGGGG JAG VAN DPS MED SL SL SPECCCCCCC OMG I GRUUULZ LAIR LOL VI TOG INTE ENS NER MAULGAR FFffffffffsssssss btw jag e warlock
#26 Har KR börjat raida hårt nu då? Asså shit va man har missat mycke känns de som, sist jag kolla raida KR inte sp mycke och jag tror det var Dawn som precis hade dödat Illidan. Tiden går snabbt när man har tråkigt i skolan ^^. Har iaf hört att Ad Astra har tatt Illidan flera gånger nu iaf och börjat på SWP tror jag. Men får väll börja igen, och ta upp raidandet o allt de andra :)
#30 jag är en liten gnome mage som för de mesta bara springer runt och gör inget. Har långt ifrån världens bästa gear men har ltie random t4/badge skit grejjor :)
Vi progressar BT men vi saknar folk p.g.a sommarloven och semester.
Därför var det ett snack om vi skulle köra ihop med The Almighty, de suger för de proggressar tk och ssc fortfarande though, men iaf, när sommarlovet är slut och så ska vi börja igen i BT :) eller om inte WotLK har släppt redan :P
#33 Jag har hört att ni ska försöka slå ihop er med TA, men då kommer allting falla ihop. Jag var med i almighty innan jag joina children och vissa officers var helt körda. Dem är värre än Limited Edition! Du skulle bara sett vad dem skrev om mig, Fiskebåt och Normy när vi tacka för oss och joina er. Har snackat en del med Tuffhund om att få joina igen och de kanske löser sig :)
#34 Tuffhund är fan den lätt skönaste personen jag snackat med :D han lackar fan på allt och skriker i venten 24/7 förutom när klockan har passerat 24:00, då är han äntligen tyst och då kan man prata seriöst med honom :D
#36 Tuffhund är lätt den person som är svårast att övertala i hela världen. Men han är skön på sitt eget lilla sätt :). Har mutat han på alla möjlig olika sätt o så :). Men jag hoppas på spot snart!
#38 du det är nog ingen fara,
Nazrim är också möjligheten att invita folk till guilden så du kan nog tala med honom också, dock är han bara online ibland atm
#39 aa men det är Tuffhund som är mage CL, alltså han som har ansvaret för mig :). Snackar dagligen med folk från Odin, både gamla och nya så jag hoppas på spot nu snart :). Jag hoppas verkligen att Tribbe och de andra som bestämmer, bestämmer sig för att inte ingå en "pakt" med almighty. Odin är för bra för dem :)
omfg palla alla fbare på magge :>
har spelat i children of odin..lämnade pga massa slackit folk :D
är i dawn nu btw..fullt av No-Brain tjejer som inte kan teron ghostgame efter 786tusen resets ;D;D;D
#44,#47,#50, vem har sagt att man måste binda? ingen som tvingar en med tanke på att jag barar raidar, då äre ingen ide att binda direkt? om jag inte kör pve så sitter jag oo lamar i Orgrimmar och gör jewelcrafting, heroics osv, och jag har spelat så sen dag 1, så det är inga problem, jag kan nog clicka där om jag nu behöver det. Dem gångerna jag använder bubbla är när jag behöver det tex, om det är ngra mobs som går på mig, bubbla, dem lär ju inte one hitta mig, klart som fan man hinner klicka.
Bara för att ni har bindat upp hela tangentbordet och leker på fragbite, jag är inte en clicker, W/E jag clickar och det är det jag är nöjd med.
#65. Pre-tbc Damíen, nightelf MALE(<3333) hunter, i sublime, sen i TBC så Facerolling, med i Praemium Callidus, sen KR, i PC nickade jag dock Shívra, men palla vara seriös liksom.
#72 Världen är liten :) Fast MH blev så jävla inaktiva på slutet när alla skulle på semester så jag förstod att folk drog för bättre aktiva guilder:)
Migratade inte Timmy iväg och kom sedan tillbaka?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Vem är dessa människor då?
Biggieh
<SvenskaDotterFörrådetAB&g t;
#7 tjaa biggieh !:D
guild på dig btw?
Facerolling, elemental shaman
Näe de är typ bara vi, KR, och Sublime som kommit upp till M'uru, Northrenders är fast på Brutallus (lol) och Incognito o Vertigo har inte ens börjat i SWP. Du borde söka till nån av de två sist nämnda när du börjar lira igen, båda har dödat Illida, o Children of Odin gear + Lite badge gear kan nog få in dig där.
http://forums.wow-europe.com/t hread.html?topicId=4271958391& sid=1
Du borde ta upp raidandet, va lira du för klass btw?
Jag är hOttow i Children Of Odin :).
Vi progressar BT men vi saknar folk p.g.a sommarloven och semester.
Därför var det ett snack om vi skulle köra ihop med The Almighty, de suger för de proggressar tk och ssc fortfarande though, men iaf, när sommarlovet är slut och så ska vi börja igen i BT :) eller om inte WotLK har släppt redan :P
fail.
Nazrim är också möjligheten att invita folk till guilden så du kan nog tala med honom också, dock är han bara online ibland atm
Vad nickar du i WOW så jag kan berätta om vem det är som har erfarenhet från TA alltså du. :)
har spelat i children of odin..lämnade pga massa slackit folk :D
är i dawn nu btw..fullt av No-Brain tjejer som inte kan teron ghostgame efter 786tusen resets ;D;D;D
Du spelade en pug med svenskar, som hör och häpna, har ett konto på fragbite.
Jag lever i din skugga #0
och alla som klagar på bindsen ;s låt killen köra som han vill fan, upp till honom hur han vill köra ffs
Bara för att ni har bindat upp hela tangentbordet och leker på fragbite, jag är inte en clicker, W/E jag clickar och det är det jag är nöjd med.
Btw vad nickade du på wow?
Var inte förrän tbc kom ut det började rulla på i pvpandet : )
Men timmy och nån annan finne + nån random som va GM & officers joinade PC så guilden dog. Fett surt. Timmy lirar i KR nu förvrigt
Migratade inte Timmy iväg och kom sedan tillbaka?
Annars var MH en jävla skön guild :D