Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Peace&Love historia

Postat av Viva Fidel den 14 Juli 2009, 23:08
30 kommentarer · 283 träffar
Tänkte berätta nåt utav det sjukaste jag någonsin sett.
Jag och ett par kompisar var påväg till campingen ifrån festivalområdet. När vi går förbi funktionärernas camping träffar vi på en otroligt full nazist, som börjar klänga på oss lite. Sedan får han syn på ett par funktionärer som står i en ring och snackar, 3-4 stycken.. Då får han för sig att han ska springa fram till dom och glida på knäna, som en målgest. Han lyckas med det iallafall, och hamnar mitt på knä framför en full funktionär, och börjar låtsas suga av honom.. funktionären som själv är så full tänker skoja lite och drar ner sina shorts och drar fram sin snopp på riktigt, och inom loppet av nån sekund har nazisten tagit tag i den och kört in och ut flertal gånger innan funktionären förstår vad som pågår. Då drar han ut snoppen ur munnen medans nazisten liksom hugger efter den med munnen, vill ha mer verkligen, haha. När nazisten förstått vad i helvete han håller på med, ställer han sig upp och springer fort som bara fan där ifrån.
Om någon annan såg detta uppe i borlänge på peace & love, eller om du är den lyckligt lottade funktionären, skriv för helvete :p
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar