1
fail på toan
Postat av ZALKANYEEEAH den 6 Juli 2009, 21:04
17 kommentarer · 262 träffar
tjena tjena, årets solbränna!
jag har nu varit vaken e typ, 33 timmar nått... så jag e hyfsat trött :P
iaf.. historian börjar med att jag är laktosintolerant.. & jag käkade tzatziki ( stavningen) till middagen idag, såklart hade farsan gjort den på vanlig gräddfil istället för laktosfri..
så jag blev ju jäääävligt kass i magen :p iaf, så efter ett tag så fick jag sprinta in på toan & skita.. när jag väl satt där tänkte jag "varför inte ta 2 flugor i en smäll, så jag raka pungen.. när jag va klar med rakningeN så bara släppte jag den.. splash ner i toan... helt ny gillete fusion.. vette fan va jag tänkte på..
& de e inte så att man stoppar ner handen i en toa full med ränneskita..
nån som gjort nått liknade fail på lanyraN ? :P
jag har nu varit vaken e typ, 33 timmar nått... så jag e hyfsat trött :P
iaf.. historian börjar med att jag är laktosintolerant.. & jag käkade tzatziki ( stavningen) till middagen idag, såklart hade farsan gjort den på vanlig gräddfil istället för laktosfri..
så jag blev ju jäääävligt kass i magen :p iaf, så efter ett tag så fick jag sprinta in på toan & skita.. när jag väl satt där tänkte jag "varför inte ta 2 flugor i en smäll, så jag raka pungen.. när jag va klar med rakningeN så bara släppte jag den.. splash ner i toan... helt ny gillete fusion.. vette fan va jag tänkte på..
& de e inte så att man stoppar ner handen i en toa full med ränneskita..
nån som gjort nått liknade fail på lanyraN ? :P