Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Talang: stapla tegel på huvudet!

Postat av JEBIGA den 24 Mars 2009, 10:34
17 kommentarer · 575 träffar
Tja! Har ett riktigt intressant klipp att tilldela mig. Det är en riktigt skicklig dåre det där: http://www.youtube.com/watch?v =xnyFuWtyZGo

Har ni fler talangfulla filmer så dela gärna med er. Visst var han grym?

Diskussion: Varför är afrikanerna bättre än alla andra på att stapla grejjer på huvudet? Till och med indierna är sämre.

Måste man ha talang eller är alla dem där lärda från tidig ålder?

Fantastiskt.

hhaha, har fått kritik! ni säger att det är reklam? Reklam för vad en blogg? En blogg kan också ha filmer även om de är embeddade. Sedan kan man ju ta en länk från video.google är det också reklam? de embeddar ju andra hemsidors filmer men har egna länkar? allting är reklam. Att lägga upp en youtubefilm är reklam - reklam för youtube. FB borde se över sina reklam-regler.

En annan sak är att när man länkar en youtube-film så gör man indirekt reklam för uppladdaren av filmen. Tänk? Vi är omsvärmade av reklam. Hur många trådar kommer upp dagligen där folk ska visa sina hemsidor. Man vill ha kritik fastän att hela hemsidan är en template från freelayouts.com - ojj, gjorde jag reklam för freelayouts.com nu? Anmäl mig då.

för att gottgöra vissa av er så har jag äntligen ändrat länken.

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..