Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Roligt filmklipp!!!

Postat av asdf123 den 19 December 2008, 20:42
2 kommentarer · 179 träffar
Tjenää
jag har letat som en idiot hela veckan, sökt på i stort allt som går!
(jag skulle lagt den i favoriter!)

så jag söker hjälp hära! klippet handlar om typ en It tekniker som sitter o spelar halo, sen ringer typ chefen in o säger att internet inte funkar och att han måste starta om servern.
Men han går in remote och försöker lösa problemet, då har chefen ett skrivbord, där alla ikonerna är formade som en stor k*k. det har han för en tjej som jobbade där innan vart typ sparkad så gjorde hon den fina konsten på hans skrivbord men han har inte fattat att det är en stor k*k osv :P

men sen säger it killen till sin polare att starta om servern men sen har typ it chefen sagt att det är förbjudet att göra det eftersom dom typ uppdaterar servern och om man restartar crashar hela skiten. och det ser han efteråt när it chefen ringer o frågar varför i helvete han har startat om servern när han har skickat mail till honom OSV OSV :P

Skrev som ett saer för jag orkade inte hålla på så mkt, men man förstår så det är huvudsaken!:-DDDDD

NÅGON SOM VET VAD JAG MENAR!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..