Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Efterbliven kille

Postat av doktor glas den 16 Oktober 2008, 15:32
2 kommentarer · 81 träffar
Goddag! Tänkte bara berätta om en lite lustig sak som hände mig idag.

På lunchrasten i skolan idag så spelade vi fotboll, varpå jag råkade skjuta ganska hårt rakt i en killes ansikte. Han är inte så stor eller stark men jävligt våldsam, och eftersom jag inte var på humör för att slåss sprang jag iväg, med honom några meter bakom.

Jag gömmer mig bakom ett skåp för att han ska tappa bort mig. Där står redan en kille som är lite "speciell" så att säga, han är lite udda men ganska trevlig.

Hursomhelst så då jag stog där och gömde mig så sa han plötsligt:
- "Om det någonsin kommer hit stora personer i svarta kostymer och svarta bilar, så säg till min mamma att hon ska ringa sin advokat! Jag vet inte om hon har någon, men säg åt henne att fixa en isåfall!"
- "Okej...." svarade jag lite kort, trodde att han skämta ;(
- "Vet du varför dom jagar mig?!" fortsatte han.
- "Inte en jävla aning, varför då rå?!" fnissade jag fram.
- "Dom tvingade mig att göra olagliga saker som jag sedan fick betalt för!!!"
- "Trevligt" muttrade jag, samtidigt som jag fortfarande stog och gömde mig bakom skåpet.
- "Vill du veta vad jag gjorde?!" utbrast han. Utan att vänta på något svar så fortsatte han "Jag filmade en våldtäkt. Eller flera egentligen. Dom tvingade mig, och sen så gav dom mig 25k US dollars!"
Jag, som trodde killen fortfarande skämtade, svarade något i stil med:
- "Trevligt..."
- "Det är inte alls trevligt!" Nu blev han plötsligt sur! "Det var jag som sedan lade upp våldtäkterna på internet! Och bara jag har lösenordet till deras hemsida, så bara jag kan ta bort dom! Får dom dära personerna i svart kostym med svarta bilar tag i mig ligger jag jävligt illa till"
Jag, som nu såg att den våldsamma killen hade försvunnit gick ut från bakom skåpet och muttrade:
- "Yeah right..."
- "DET ÄR HELA SANNINGEN! KOM IHÅG DET!!!" skrek killen efter mig. Jag orkade inte höra på hans lilla förklaring längre så jag fortsatte gå.

Sen nu då jag kom hem idag kom jag på att killen kanske var seriös? Vad tror ni? ;)
Föregående tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..