Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ditt bästa minne från tiden du var barn?

Postat av zelter den 15 Oktober 2008, 21:55
23 kommentarer · 102 träffar
Hellu FB'erz :)

Sitter här och har allmänt skittråkigt, och började av någon konstig anledning tänka på roliga saker man gjorde som liten.
Så nu tänkte jag att ni på FB kan få dela med er av era roliga/hemska/underbara upplevelser som barn. =D

Kan själv berätta en sak. ( Som är vidrig )
Det var när en polare hade kalas på donken och jag och ca 10-15 från klassen var där. Vi blev guidade runt omkring i lokalen och fick se hur allt gick till osv.
I alla fall så kom vi dit där dom gör i ordning burgarna, vilket dom gjorde just då. Jag och min polare dröjde kvar där, av någon anledning. Och den som gjorde i ordning dom gick och skulle hämta mer sallad eller vad det var. Så precis innan vi skulle gå säger han; du, kolla nu.
Och min polare som var rätt vidrig av sig i den åldern, passade på att stoppa in fingret i arslet och sen smeta av det på en av burgarna.
Sen rev han loss ett par hårstrån från sitt eget hår och lyfte på burgaren och la den mellan burgaren och brödet.
Sen gick vi vidare, och ett par minuter senare när burgarna var klar så var det dags att äta. Och vi visste inte vem som fick burgaren eftersom den personen inte märkte någonting, vilket var jävligt skumt.. Kanske var det jag? ;s

PZ!
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..