1
misshandlad :S
Postat av uus1 den 11 Oktober 2008, 14:09
55 kommentarer · 78 träffar
Hej, igår så var jag och några polare i kungsholmen hos några andra polare och hinka som fan. Sedan så tänkte vi dra till en annan vän som bor i Jakobsberg. Istället för att åka till Sundbyberg o ta pendeln där ifrån, så tog vi en snabbare väg, vi åkte till akalla och tänkte ta bussen där ifrån. Men när vi kom av där, så hade jag en känsla över att det kommer hända något, men iafall vi var kanske 7 Pers, alla va fulla, förutom jag, jag var lullig. Sedan så hade vi dessutom en systempåse som innehöll 7 bärs o en vodka flaska.
Vi drog sedan upp på rulltrappan, sedan när vi var i mitten av den, så mötte vi ungefär 8 blattar i ungefär 16 års åldern i motsatta håll. Dom stirrade på oss och sa sedan "Ey ni stanna där uppe" Vi sa "nej vi har brottom" då sprang dom upp, dom sa "langa hinket nu" vi sa nej" då kom typ en kurd eller något, runt 175 och skit bred, han hoppade och gav mig en fet box, jag deckar o alla hoppade på mina kompisar sedan, sedan blir jag väcker min polare mig, som har en fet blåtira i ansiktet. vi sa inget, vi drog bara till bussarna och väntade på bussen, utan någon hink eller något :(
Vi har varken polisanmält dom eller något.
vad tycker ni att vi ska göra?, ge tillbaka ? , anmäla?
Gjorde ett nytt acc, eftersom att jag inte pallar göra bort mig, många här på fb vet vem jag är, så jag gjorde ett nytt acc.
Ska jag vara seriös så såg jag inte en ända Svensk där :s , är helt seriös.
Någon som bor i akalla här, som kanske hört om detta och kan sedan identifiera dom ?
Sökte lite om akalla osv.. på google, och läste något Om "Akalla boys" HAHAH, fyfan va skämmigt :s
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/AKB%20-%20Ackla%20colabo%2 0(Bardo,%20Goran,%20Jozef%20&% 20Mrado.rar
lyssna....
Orkar inte berätta allt :( , jag vet att jag har grammatiska fel.
Vi drog sedan upp på rulltrappan, sedan när vi var i mitten av den, så mötte vi ungefär 8 blattar i ungefär 16 års åldern i motsatta håll. Dom stirrade på oss och sa sedan "Ey ni stanna där uppe" Vi sa "nej vi har brottom" då sprang dom upp, dom sa "langa hinket nu" vi sa nej" då kom typ en kurd eller något, runt 175 och skit bred, han hoppade och gav mig en fet box, jag deckar o alla hoppade på mina kompisar sedan, sedan blir jag väcker min polare mig, som har en fet blåtira i ansiktet. vi sa inget, vi drog bara till bussarna och väntade på bussen, utan någon hink eller något :(
Vi har varken polisanmält dom eller något.
vad tycker ni att vi ska göra?, ge tillbaka ? , anmäla?
Gjorde ett nytt acc, eftersom att jag inte pallar göra bort mig, många här på fb vet vem jag är, så jag gjorde ett nytt acc.
Ska jag vara seriös så såg jag inte en ända Svensk där :s , är helt seriös.
Någon som bor i akalla här, som kanske hört om detta och kan sedan identifiera dom ?
Sökte lite om akalla osv.. på google, och läste något Om "Akalla boys" HAHAH, fyfan va skämmigt :s
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/AKB%20-%20Ackla%20colabo%2 0(Bardo,%20Goran,%20Jozef%20&% 20Mrado.rar
lyssna....
Orkar inte berätta allt :( , jag vet att jag har grammatiska fel.