1
RE: Fel kille att skämta med :(
Postat av JEBIGA den 1 Oktober 2008, 19:14
18 kommentarer · 28 träffar
Hej! Nu kan jag använda denna tråd under kategorin humor.
Lyssna nu! Jag brukar inte ladda upp filmer på Youtube men när jag väl gör det så är det några riktiga höjdare. Laddade som somliga av er redan vet upp denna film: http://www.youtube.com/watch?v =ABRnISqH6NY&eurl =
Det är en kille med ett alldeles för hett temperament som gör lite saker - väldigt oväntade saker och den har redan över en dag 5300 visningar, 38 kommentarer, 37 ratings och den har blivit favoriserad 106 gånger.
Detta är väldigt bra och jag vill tacka er som besökt och lämnat kommentarer. Som ni ser om ni besöker länken så har den även en del honors:
Honors for this video (3)
#27 - Most Viewed (Today) - People & Blogs
#4 - Top Favorited (Today) - People & Blogs
#78 - Top Favorited (This Week) - People & Blogs
1. När ni laddar upp filmer på Youtube, gör ni det för att få honors eller bara för att veta att den finns om man vill se den?
2. Vad tyckte ni om filmen?
3. Gjorde jag ett bra jobb som laddade upp filmen?
Håll er till tråden och framförallt dem tre (ovanstående) frågorna.
På återseende!
Lyssna nu! Jag brukar inte ladda upp filmer på Youtube men när jag väl gör det så är det några riktiga höjdare. Laddade som somliga av er redan vet upp denna film: http://www.youtube.com/watch?v =ABRnISqH6NY&eurl =
Det är en kille med ett alldeles för hett temperament som gör lite saker - väldigt oväntade saker och den har redan över en dag 5300 visningar, 38 kommentarer, 37 ratings och den har blivit favoriserad 106 gånger.
Detta är väldigt bra och jag vill tacka er som besökt och lämnat kommentarer. Som ni ser om ni besöker länken så har den även en del honors:
Honors for this video (3)
#27 - Most Viewed (Today) - People & Blogs
#4 - Top Favorited (Today) - People & Blogs
#78 - Top Favorited (This Week) - People & Blogs
1. När ni laddar upp filmer på Youtube, gör ni det för att få honors eller bara för att veta att den finns om man vill se den?
2. Vad tyckte ni om filmen?
3. Gjorde jag ett bra jobb som laddade upp filmen?
Håll er till tråden och framförallt dem tre (ovanstående) frågorna.
På återseende!