Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polisanmäld för att tittat på bröst ?

Postat av grovsnus11 den 1 Oktober 2008, 18:52
165 kommentarer · 267 träffar
Tjena fragbite !

nu ska ni få höra på något sjukt som hänt mig och en polare. Vi var ute i skogen och skjöt luftpistol som vanligt på vägen hem till min kompis går man bakom hans grannars hus.

och dom har en sån här bubbel pools sak ute hoppas ni fattar. Iaf vi såg att det var en tjej som bada och ju gissa vad hon var naken så man såg brösten ganska bra.. eller ja (skit bra )

Och ofc så har man ju med sig kikare eftersom vi jagar fåglar med lufpistolerna. så vi la oss där och titta när hon bada. ca 10min senare hör man någon skrika " SNOR UNGAR VAFAN HÅLLER NI PÅ MED " då var det hennes kille som börja jaga oss och han fick tag i mig ;< men inte min kompis.

Han ringde och snacka med min morsa osv. och när jag kom hem så förklara min morsa att han skulle polis anmäla detta.

mina frågor till er är bland annat !

Kan man polis anmäla det här ?

ska jag berätta om min kompis som inte åkte fast eller låta han gå?

berätta gärna om något liknande hänt er

Pöss!! mkt stavfel o de bjuder jag på !

PS ni som är lika fuckad som i-Dee så är det en sån här bubbel pool man brukar bada i på vintern är det ingen som fattar ?
Föregående tråd
Nästa tråd

165 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 165 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..