Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mormor´s Hemliga skåp

Postat av grovsnus11 den 26 September 2008, 23:37
275 kommentarer · 278 träffar
Tjenare Fragbite nu ska ni höra på en mystisk sak jag varit med om i ja kanse 8år iaf.

Det hela börja när jag sov över hoss min mormor, för många många år sedan. mamma släppte av mig utanför huset så gick jag långsamt fram till dörren och plinga på.

Mormor : Vem är det ?

Jag : De är jag

Mormor : Vänta lite

jag: Okej

jag vänta ca 5min men ingen mormor kom. jag börja fundera om det hänt något så jag klampar bara in. där ser jag min mormor lägga in en liten svart fyrkantig låda i ett skåp jag aldrig sett där förut.

av barnslig nyfikenhet frågar jag "vad har du där mormor" och tittar på mig och svarar mormor grejer. jag tjatar o tjatar om att få ta en titt i skåpet men hon gav inte med sig. så vi tittade på bingolotto sedan gick jag och la mig.

Som ni alla vet är barn alltid lika nyfiken så tror nog ni fattar vad jag gjorde :) mitt i natten va jätte trött gick man ner för trappen smög fram till sköpet för att hitta lådan. men när jag greppar handtaget och ska öppna märker jag att det är låst.

Jag blir genast skit iriterad börjar sparka och slå på skåpet så jag väcker mormor. hon kommer ner och börjar gapa vad håller du på med och bar up mig till sängen och jag sommna.

varje gång jag varit hoss min mormor i 7-8år har jag alltid suttit och tittat rakt in i skåpet och bara tänkt på vad som funnits där inne. det har varit mitt största barndoms musterium. har försökt att komma åt skåpet flera gånger men aldrig kommit in.

jag har sett min mormor uppnat skåpet flertal gånger men stängt fort som fan. men nu efter 8år har jag entligen fått svar på mitt största barndoms musterium.

För 2månader sen dog min mormor med hemligheten tänkte jag men nejdå. min mamma gav mig en nykel imorse och jag bara..

Jag : En nykel ?

mamma: fråga mig inte hon ville att du skulle ha den

Jag: vart leder den ?

mamma : har ingen aring trodde du skulle veta

jag : "suck"

Senare runt 2 slog det mig Skåpet för i helvete SKÅPET.

jag va då på bussen hem från skolan och ringde min morsa och förklara hur skåpet såg ut osv. hon sa att min morfar hadde det på sin bilverkstad ligger ca 2km ifrån mig.

Direkt när jag kom hem hoppa jag på cykeln cykla till verkstan..

knacka på in åt helvete mkt på garage porten och morfar.

Jag : Morfar så förklara jag att jag sökte det skåpet

Morfar: Vad ska du med det skåpet till pojk . det går inte att öppna jag tappa nykeln när jag nyss träffat din mormor.

Jag: så det är okej om jag får skåpet ?

morfar : jadå

Jag : tack

Sen drog jag hem. men hela vägen hem tänkte jag viste inte morfar om allt det här vad döljer mormor för oss alla sånna tankar tror ni fattar ..

spran up i mitt rum kasta up skåpet på sängen titta på det och satt in nykeln .. Den passa för i helvete den passa jag låste up och tog up lådan.. uppna försiktigt lådan!!!!!!

nu till ert jobb vad tror ni var i lådan? och har ni också varit med om något liknande ?

Edit kommer när någon kommit på vad som var i den eller så skriver jag innehållet imorn!

skåpet : http://img529.imageshack.us/my .php?image=skpgz3.jpg

Puss
Föregående tråd
Nästa tråd

275 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 275 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..