Söker tysk komiker @ youtube
Hej, såg ett klipp för nåt år sedan en tysk komiker. Som var programledare, han sitter mitten av 2 publiker, sen sitter publiken och snacka om deras liv, först kommer en med ljus röst, och programledaren garava ihjäl sig, sen när det börja ta det lungt så kommer en med jätte grov röst. Han är tysk och söker youtube klippet, har kollat i forumet men hittar den inte.
Mvh gadden
Cow level ftw.
Gief diablo3 <3
Så fail, ingen mer power-levling.. Får gå baalruns all over again :(
Edit: tycker det ser bra ut har inte spelat på 2-3 år tänkte börja för exakt ett år sedan då det sades att 1.13 skulle komma men så var inte fallet, nu verkar det ju vara sant. Vissa saker som dem fixat är ju bra t.ex respecc osv men precis som #2 så kommer man sakna levelingen i UT :/ jaja härligt att patchen äntligen är här så man kan börja gibba igen å tagga inför Diablo 3. Någon som är sugen att börja lira på.. ja nästa tisdag?
Pvp är toklätt numer.
Det brukar låta så när man inte kan spela. ;)
Synd att man gav bort ca. 4000 fg när man slutade sist.. hade iaf varit en start :}
Dom första wizzy's brukar gå för ~500.
Sojs säkert 1000+.
35 res vipers 200-300+.
Lätta fg om ni är en bra grupp och sedan splitta skiten.
skönt man har lite fg till denna reseten iaf, hade väl typ 100fg förra lr nått :P
fast blir nog ändå chilla och sälja allt man hittar i börjar tills priserna sänks lite
Jag tillhörde toppskiktet. Kommer folk ihåg transmitcop, bollabolla och dylikt? Se där har man nostalgi.
Är vad alla attentionwhores / Newfags skriver.
får vell bli o börja spela igen då lång väntan på att reseten skulle komma
jsp.org-grabbarna styr ekonomin..
Själv har jag 60k, går för lätt när du slavar ett tag och sen blir en i gänget ^^
Ang. sojamzz / wizzys / full res vipers så hamnar du bra mycket högre än så på de tio första som säljs..
edit:
bangzohlu
Yogin@tor hade den första.
Nagot sant hade inte jag pa min tid nar jag spelade, sa sluta nu att fuska.
Nå vad heter du på jsp då?
Jag har säkert gätt bort / Blivit av med 100-120k.
Efter 11/11 Bannen så tycker jag spelet bara blivit tråkigare och tråkigare.
pvp är ett skämt numer.
OT: hissa!
dock i 1.13 blir det baalruns igen :)
hmm.. undrar om poozaq och njaguar har lust att köra igen, bara för old times sake.
Vad kan det vara?
Jag har nog lirat Diablo längre än vad du har gjort, så kom inte och lek något vuxet. Du är runt 17-24 år och tror att alla gillar dig. ;)
Kan man göra tvärtom?
någon som har lust att lira tillsammans i vent? levla upp till 50 eller nått så man klarar sig själv? =)
fg = forumgold
lol setat så mycket på jsp så än van att qouta allt
tog ett tag innan jag fatta vad som hade hänt ;P
jo man får massa fg för nl items ochså, dock är det säsmta tiden att sälja nu när det är reset och priserna sjunker.
snart köpt items för 1k fg i ladder som jag ska sälja i nl om ett år lr så
Vandalen vad heter du på jsp?
Håller med #5. xD
Är du seriös?
Det bryter dock mot lite lagar och regler!
Var det inte zion som köpte sin iPod för FG? :D
För övrigt tycker jag det är bedrövligt med folk som köper och säljer med fg. Klarar mig finfint utan det.
Ska fan nöta
Klart du ska börja lira igen!
Ska bli kul att börja spela om med en ny gubbe!
Märkligt sammanträffande om dom stänger servrarna 5 timmar innan resetten.
Den kan göras tre gånger alltså, en gång i normal, nightmare och hell.