Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HJÄLP! Mitt WoW account är hackat!

Postat av Saraah den 31 Juli 2008, 02:57
39 kommentarer · 100 träffar
Jag och Min kompis bråkade väldigt mycket så till slut orka jag inte vara hemma hos honom längre (lanade) så jag bestämde mig för att ta en liten promenix. När jag tog på mig skorna så fråga Niklas som min kompis heter: ska du ut !? Och ja ba: JA !!! Och Niklas sa då att jag inte fick gå ut men jag sket i det och gick ut och smällde igen dörren med all min kraft.
När jag kom tillbaka så såg jag att mitt WoW-account hade blivit hackat. Och jag såg att det var illa !! Riktigt illa. Nu ligger jag och piper på golvet...

det är min morsas WoW-account egentligen och hon kmr döda mig när hon ser vad som har hänt.. mina föräldrar är bortresta just nu! VAD SKA JAG GÖRA?

jag visade mitt hackade konto för min granne han sa bara att det var ingen idé, allt gear kommer bli disenchantat ändå, å jag ska inte få lida så han avinstallerade WoW!!!!

VAD SKA JAG GÖRA?

HAR DU BLIVIT HACKAD?!

138 personer har röstat
Föregående tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..