1
Snaggade fel! xD
Postat av SUK KUG den 24 Juni 2008, 18:55
20 kommentarer · 254 träffar
Nu är det så här att en närstående till mig skulle få håret klippt men frisören som är en allmänt flummig person råkade raka bort precis allt hår på en fläck längst bak i nacken. Jag tänker inte nämna vilka det är som gjorde detta men jag anser att det är humoristiskt. Dessvärre ska offret för denna incidenten iväg på en resa imorgon och denne person vägrar att åka med den fläcken bak på skallen.
Personen har runt 1-2mm brunt hår men just den där fläcken är nästintill kritvit
Jag skulle vilja hjälpa honom (kan nämna att det är en kille). Finns det något sätt att på något sätt dölja det där? Notera att han vägrar raka resten av håret och det fungerar varken med mössa eller keps. Jag hade tänkt mig nån brun spray för att kamoflera det hela.
Få höra nu, vad kan man göra? Detta är seriöst =)
Ska tillägga att detta var en privat frisör! :D Och tro att det är jag om ni vill, /care.
Personen har runt 1-2mm brunt hår men just den där fläcken är nästintill kritvit
Jag skulle vilja hjälpa honom (kan nämna att det är en kille). Finns det något sätt att på något sätt dölja det där? Notera att han vägrar raka resten av håret och det fungerar varken med mössa eller keps. Jag hade tänkt mig nån brun spray för att kamoflera det hela.
Få höra nu, vad kan man göra? Detta är seriöst =)
Ska tillägga att detta var en privat frisör! :D Och tro att det är jag om ni vill, /care.