1
Dikt om politiker
Postat av seiku den 10 Juni 2008, 21:04
3 kommentarer · 161 träffar
Ja nu har man varit vaken i över 28 timmar, fråga mig inte varför har bara haft en såndär dag (eller rättare sagt är jag inne på min andra).
Som ni alla kan gissa så har jag fått natthumor och den har nu eskalerat till det stadiet då jag finner skämt som "den här fiskpinnen är död" lika roligt som världen bästa komiker på crack.
Så dagens topic blir: skriv en dikt om en eller fler politiker
du äroade reinfeltd jag såg dig i ett tält, din fagra skalle överskens bara av din balle, men ack nej du fann mig lika fin som en häst utan flin, dina mun ljudade ordet äg(...)
Men innan du var klar gick jag rakt ut på en väg,
för att ta slut på mitt meningslösa liv och kanske köpa en glass från siv,
men du stoppade mig och sa jag såg dig innan du såg mig,
och ordet jag försökte ljuda skulle visa min glöd och den löd
" äg..d blev jag av dina ögon som var lika klara som en solig morgon."
när jag hörde detta tänkte shit nu kanske jag får ett ligg
-
Ja det var mer eller mindre mitt försök till en dikt. Ja jag vet hur bra jag är.
ehmm.... riktigt bra, om man bortser från att den inte hade flytt eller riktigt bra MB men men, det är svårt för vissa att skriva och rimma samtidigt.
Alla dikter är välkommna låt bara fantasin och eran passion för politikerna vara gränserna.
Som ni alla kan gissa så har jag fått natthumor och den har nu eskalerat till det stadiet då jag finner skämt som "den här fiskpinnen är död" lika roligt som världen bästa komiker på crack.
Så dagens topic blir: skriv en dikt om en eller fler politiker
du äroade reinfeltd jag såg dig i ett tält, din fagra skalle överskens bara av din balle, men ack nej du fann mig lika fin som en häst utan flin, dina mun ljudade ordet äg(...)
Men innan du var klar gick jag rakt ut på en väg,
för att ta slut på mitt meningslösa liv och kanske köpa en glass från siv,
men du stoppade mig och sa jag såg dig innan du såg mig,
och ordet jag försökte ljuda skulle visa min glöd och den löd
" äg..d blev jag av dina ögon som var lika klara som en solig morgon."
när jag hörde detta tänkte shit nu kanske jag får ett ligg
-
Ja det var mer eller mindre mitt försök till en dikt. Ja jag vet hur bra jag är.
ehmm.... riktigt bra, om man bortser från att den inte hade flytt eller riktigt bra MB men men, det är svårt för vissa att skriva och rimma samtidigt.
Alla dikter är välkommna låt bara fantasin och eran passion för politikerna vara gränserna.