Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ang. Björn Gustafsson

Postat av Fick en Snilleblixt den 25 Maj 2008, 17:48
26 kommentarer · 304 träffar
Hej alla glada cs nördar och ateister!

Jag tycker det var jävligt bra framträdande av Björn Gustafsson igår i ESC finalen, han visade att han inte bryr sig vad folk tror och tänker om honom oavsett om det innebär att göra bort sig inför 200 miljoner tittare/hela europa.
Jag tycker det är bra med tanke på att alla svensar bryr sig för mycket om vad folk tycker och tänker om dem, och det bevisades bara igår när alla osäkra småpojkar kom med kommentarer som "han skämmer ut vårat land" och "alla kommer tro att vi är retarderade". Till er vill jag bara säga att det är snarare dom som inte fattar att han skämtade som är retarderade och trögtänkta.

Har snackat med ett par finnar, danskar, normän, polacker, engelsmän oh estländare på msn, dom såg ESC finalen igår och dom tyckte det var roligt att Björn skämtade till det sådär och speciellt att han vågade göra det i just ESC som för många är så heligt och dessutom har över 200 miljoner tittare.
Så ni behöver inte oroa er för att folk ska tycka att sverige är cp, och det borde ni inte oroa er för i vilket fall, typiskt sånna som ni som får svenskar att framstå som fega och tråkiga.

Slutligen vill jag bara säga att jag tycker björn är jävligt unik och hoppas att han fortsätter göra det han gör.

här är hans framträdande från igår:
http://www.youtube.com/watch?v =QNWa48zbO7I

Är du osäker p12 som tror att alla kommer hata sverige efter björns framträdande i esc?

54 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..