Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rolligt fyllo/junkie på nattbuss:P

Postat av camino den 29 Mars 2008, 15:58
14 kommentarer · 35 träffar
Igår åkte ajg nattbuss hem från stockholm tillsammans med en kompis. Vi satt där och var trötta men kunde itne undgå att höra en konversation som pågick mellan två personer. En av dem pratade högt och tydligt om allt knark han tog och att han hade varit en slav för heroinet i 8 år. Aja efter ett tag kom han in på ettlite småroligt ämne som gav oss och flera andra passagerare ett gott skratt.

Detta var vad han sade:

"Jag är sexuellt avtrubbad av det jag håller på med. Jag kan sitta och dra i den i en timma utan att nåt händer. Den blir bara röd och svullen. En gång så lät den konstigt och så var det som om det hade blivit en klump där inne, som om det ruttnat. Sen kom det det ut nåt brunt..."

Där dog vi av skratt och hörde inte riktigt hur det slutade, och sedan fortsatte han att berätta om hur han börjat med droger.

Aja det var agnska kul då, och halva bussen hörde:P

Ni som vill diskutera nåt, diskutera cirkushästar elelr fyllon på nattbussar. Berätta gärna roliga händelser ni varit med om på nattbussar
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..