1
lite roliga skämt för er gott folk:D
Postat av FruLL|e den 24 Augusti 2004, 05:15
39 kommentarer · 181 träffar
Lite roliga nattskämt för alla sköna där ute!!
det var en grabb i 1a klass som hade lite svårt för matte, då gick fröken och pojken till fönstret, där det satt 3 fåglar i ett träd:
fröken: om du skjuter 1 fågel hur många fåglar är det kvar?
pojken: ingen de flög iväg
fröken: inte vad jag hade förväntat mig till svar, men jag gillar ditt sätt att tänka.
pojken: låt mig då ställa en fråga till dig. du ser 3 kvinnor med varsin glass, en som slickar en som biter och en som suger. vem är gift?
fröken lite generat: jo jag antar väl att det är den som suger.
pojken: näh det är den med en ring på fingret, men jag gillar ditt sätt tatt tänka på...
––––––––––––––––
Det var en gång 2 älgar som var ute och flög, så sa den ena "men du, vi kan ju inte flyga, vi är ju älgar?!!!" den andre svarade "det gör inget för min mormor har en brödrost"
––––––––––––––––
"alla barnen såg normala ut, förutom lennart för han såg ut som ett skåp
hahaha =D
det var en grabb i 1a klass som hade lite svårt för matte, då gick fröken och pojken till fönstret, där det satt 3 fåglar i ett träd:
fröken: om du skjuter 1 fågel hur många fåglar är det kvar?
pojken: ingen de flög iväg
fröken: inte vad jag hade förväntat mig till svar, men jag gillar ditt sätt att tänka.
pojken: låt mig då ställa en fråga till dig. du ser 3 kvinnor med varsin glass, en som slickar en som biter och en som suger. vem är gift?
fröken lite generat: jo jag antar väl att det är den som suger.
pojken: näh det är den med en ring på fingret, men jag gillar ditt sätt tatt tänka på...
––––––––––––––––
Det var en gång 2 älgar som var ute och flög, så sa den ena "men du, vi kan ju inte flyga, vi är ju älgar?!!!" den andre svarade "det gör inget för min mormor har en brödrost"
––––––––––––––––
"alla barnen såg normala ut, förutom lennart för han såg ut som ett skåp
hahaha =D