Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skattar av ilska

Postat av fbwashere den 30 December 2007, 01:58
13 kommentarer · 177 träffar
I varje länk till youtube och liknande där man kan skriva kommentarer är det alltid någon från fragbite som skriver "FRAGBITE WAS HERE!!!!"

Och det stör mig så jävla mycket , för det första

1. Dålig reklam.

folk från allmänheten skiter väll fullständigt ifall en 14 kille som spelar cs har sett filmen. Och det är ju inte så de blir nyfiken på vad fragbite är för något och googlar upp det ifall det är det som är själva syftet med att markera filmen. Alla i sverige som har eller spelar cs vet vad fragbite är.

2. bevis för att fragbite har skapat en organisation.

Ensamma killar med keps, snus och condition zero cd i skolväskan har inget liv utan för datorn. Så de gör datorn till sitt liv. Fragbite är det deras sociala kontakt, Där de hör hemma. Så negativa vanor som att tex skirva FRAGBITE WAS HERE! skrivs inte bara på internet utan även på en vägg innanför skolan. När jag såg det så vart jag så jävla förbannad på de ungjävlarna med keps, snus och condition zero i skolväskan som älskar fragbite så jävla mycket att de uppförsig sig likadant som om de var med ii ett nazistgäng.

Helt seriöst, jag kan sitta och analysera detta problem så länge att det blir en dokumentär om organisationer på discovery.

Jag tycker vi ska bannlysa och förnedra alla som klottrar fragbite.

Håller ni med?

(jaaaaa jag stava fel på rubriken, HAHAHA kul......)

#9 är en kille med keps, snus och condition zero i skolväskan

hatar du klottrare?

20 personer har röstat

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..