Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
då har precis jag kommit ut från ett långvarit fänglesestraff för koksich och mord och då får jag mina pengar av min ryskte oljemiljader till farsa och flyttar till staterna.
Byt namn till brutus benknäckaren, skaffat familj, Levt livet, tagit en bärs med polarna, tagit en ölkorv. Lite sånt. Mina söner heter: Datud "Bonebreaker" Bodin, Fenix "Destroyer" Bodin. Peace out!
antingen så har jag farit till något annat land och jobbar som turist guide eller liknande på nya zeland eller så jobbar jag som polis här i sverige. vil iaf jobba utomlands ett tag bara för upplevelsen och naturen. hoppas jag har hittat en fin flicka att dela vardagen med också.
Reser världen runt, med massor av cash jag vunnit/fått/ärvt etc... och bara lever livet och köper mark i olika länder och ber polacker att bygga hus där.. =)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
...eller jobba som designer på Apple eller något annat skoj, och tjäna storkovan!
Själv har jag ingen aning, faktiskt.
Det är mitt drömjobb och jag har bestämt mig att börja polishögskolan och hoppas på att jag får ett polisjobb.
OT: miljonär..
just nu sitter ja på faktura kundtjänst på telia :(
Varför frågar du det?
Jag är 15 år dvs. att jag är 25 år då.
Kan du utveckla ditt svar lite?
Du skriver "Miljonär."
Vad menar du med det? Kan du inte förklara lite.
Kommer du vara miljonär på korkar,kapsyler eller kanske gamla strumpor?
Har familj, 1 barn och.. lever livet på de? :S
ot: soffpotatis
Mår dåligt :'(
Hoppas att jag lever här i Sverige och har det mysigt med dig.
Verklighet: jag kommer gå på bidrag.
Rikare än Bill Gates, och snyggare än Bill Gates(svårt)
alkolist :(
nat