Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag är ej rasse!

Postat av TitaN-OxyNT den 26 Oktober 2007, 19:48
206 kommentarer · 358 träffar
Detta skrev en kompis nyss till socialdemokraterna, någon som stödjer? enjoy;

Hejsan socialdemokraterna!

Jag ska fatta mig kort. Det är på tiden att ni i socialdemokraterna ska börja ta tag i invandrarfrågan på riktigt nu, det är på tok för mesigt från er - och många andra partiers sidor. Med att ni ska ta tag i det menar jag såklart inte att ni ska skicka ut alla invandrare, jag menar snarare att ni ska minska invandringen.

Varför?

Jo för att i framtiden kommer landet vi kallar Sverige inte längre bestå av svenskar, det kommer istället bestå av människor från irak, iran, kurdistan osv.

Jag tror att anledningen till att ni inte tar upp detta är att ni inte vill bli kallade för rasister, korrekt?

Men snälla socialdemokrater, jag ber er. Ta en titt omkring på Sveriges alla forum, i varje tråd om invandring finner ni minst femtio procent kommentarer med innebörden "UT MED ALLA INVANDRARE, DE FÖRSTÖR VÅRAT LAND!!!"

Vill ni bli av med rasismen så föreslår jag att ni går direkt till kärnan, dvs invandrarna. Missförstå mig inte, jag är absolut inte rasist på något sätt. Tvärtom så har jag många kompisar med invandrarbakgrund, men till skillnad från många andra invandrare så har de anpassat sig.

Läs igenom detta och lägg på minnet att jag talar inte bara för mig själv, jag talar även för säkert fyra miljoner svenskar.

Mvh uberm3g4fr3AKh4xx0r]1337– –

#24 UPP TILL BEVIS.

206 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 206 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..