1
13:37 firas fortfarande!
Postat av THEMAULER den 11 Oktober 2007, 19:50
87 kommentarer · 127 träffar
Grabbarna håller fortfarande igång!, till er som inte har sett detta tidigare så är det så att det är några tokstollar på skolan som har startat en "l33t" förening där dom varje dag firar klockslaget 13:37. Firandet har hållt på sedan 2 månader tillbaka.
Dom har en myspace som uppdateras dagligen, titta gärna in!
Ja vad säger ni? överdrivet? kul? sämst? omoget?
Själv så tycker jag det börjar bli en aning tjatigt men det är det som gör det ganska kul för dom kommer hela tiden med nya sjuka idér.
Diskutera fritt! :))
www.myspace.com/1337foreningen
Kul att det va några iaf som gilla grabbarna, dom här killarna är inte ute efter något seriöst det började oseriöst men blev mer seriöst ju större fansen och festerna blev.
Dom har bett mig att uppdatera lite här på fragbite, så jag kommer att uppdatera denna tråd så småningom. Annars får ni ha det bra! Trevlig helg!
Dom har en myspace som uppdateras dagligen, titta gärna in!
Ja vad säger ni? överdrivet? kul? sämst? omoget?
Själv så tycker jag det börjar bli en aning tjatigt men det är det som gör det ganska kul för dom kommer hela tiden med nya sjuka idér.
Diskutera fritt! :))
www.myspace.com/1337foreningen
Kul att det va några iaf som gilla grabbarna, dom här killarna är inte ute efter något seriöst det började oseriöst men blev mer seriöst ju större fansen och festerna blev.
Dom har bett mig att uppdatera lite här på fragbite, så jag kommer att uppdatera denna tråd så småningom. Annars får ni ha det bra! Trevlig helg!