Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skämtvarning på fragbite

Postat av TrancisT den 3 Augusti 2004, 02:06
250 kommentarer · 364 träffar
Har ni också märkt att fragbite's forum domineras av humorbefriade små äckliga fjortisar, eller är du kanske en av dom? Ta till exempel:

"Men fattar ni inte? HeatoN ringer sina hemliga sponsorer (McDonald BurgerKing). Visste ni inte att han får en hamburgare för en frag? Om han klarar sig utan att dö 4ggr får han en milkshake! Potti kammar sig. Fisker hoppar kzmaps, det vet väll alla. ahl... han tittar på. SpawN spelar lite tfc."

VILKEN ÅSNA TYCKER DET DÄR ÄR ROLIGT!!!??? (ursäkta caps admin) Det här "skämtet" förstörde hela min dag och jag fick lust att gå ut och döda någon (speciellt han som skrev inlägget). Något måste göras innan alla dessa humorbefriade inlägg förstör fragbite och hela cs världen går under! Admins, istället för att banna folk som gör en liten tråd med en svordom eller dylikt i, permbanna alla tråkiga fjollor som förpestar denna site!!!!

Om ni undrar varför jag använder tråkigt språk så e det för att jag annars blir bannad direkt!
Föregående tråd
Nästa tråd

250 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 250 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..