Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

jävlas med vänner

Postat av elit den 19 Juli 2007, 19:13
12 kommentarer · 293 träffar
hejsan, idag så har jag lekt tillsammans med mina vänner (patrik, frida, mattias och lina). iaf så var vi inne hos mig och satt och bara pratade och hade allmänt mysigt.

plötsligt så kände jag att jag hade en riktig jävla brakskit pågång och kände hur den raskt började komma. jag spände ihop skinkorna samtidigt som jag vacklade fram till dörren och låste med nyckeln som jag sedan satt innanför kallingarna och drog av en riktig blötmök (och då pratar vi om en riktigt rå äggig sak).

först så skrattade alla åt mitt lilla skämt men efter ett tag så kom lukten. jag började snabbt vädra med händerna och sa "ååh alla gillar sitt egna märke mums det luktar som spya och det som dem serverar i skolmatsalen". jag gick fram till frida och började fläkta av mig i hennes ansikte och hon fick kväljningar och det förstår jag den här skiten skulle kunna få ett kadaver att kvälja, ja till och med stank skulle säga att det stank.

Iaf hon började flaxa och få uppstötningar tillsammans med alla andra som hade tröjorna högt ovanför näsorna och slog mig samtidigt som jag log brett och sa "passa på och dra i er, gott är gratis". efter detta så spydde både mattias och frida på mitt golv det var nog det som var minst roligt men iaf.

detta var extremt underhållande då jag gillar att jävlas med mina vänner. och nu vill jag veta hur ni har jävlats med era vänner någon gång, så skriv på nu vill ha lite roliga historier och läsa :D!!!!!!!!

kommentarer som du är äcklig är onödiga eftersom att jag vet att jag är det.

/mvh andreasssssssssss alias äggmökarNNNNNNN
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..