Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Körde ner fyrhjulingen i bajs

Postat av znuz den 25 Juni 2007, 15:41
30 kommentarer · 217 träffar
Tjenare, idag hände det en jävligt kul sak på jobbet för mig och karatecarre här på FB.

Vi jobbar nu under sommaren på Eskilstuna Energi o Miljös Vatten och Avloppsverk. Och vi lekte lite med en 500cc fyrhjuling under lunchrasten. Vi åkte ut på vad vi trodde var torkat mark, körde ut en bit, jag hoppade av. Min polare körde vidare och skriker med ett stort leende att marken är som kvicksand. Och ska precis när han vänder och gasar på så åker hela backaxeln ner i vad vi trodde var lera. Så det var bara att springa ut och försöka dra upp den.

Efter många försök kom vi på att det finns ju 4x4 drift på den, så vi slänger i den och så kommer vi upp. Sen snackar vi lite med våran arbetsledare och förklarar vad som hände. Han skrattade och sa att vi hade kört ner i en lagun full av bajs. Tydligen så är det i den gropen (10 meter djup) som slammlastbilar (sånna som suger upp bajs från avlopp) tömmer tanken i.

EDIT: Eftersom det hade legat där i lagunen att bra tag så hade det torkat, därav luktade den inte något. Och för övrigt luktar det skit överallt på arbetsplatsen så det är inget man direkt tänker på. Men visst luktade det mindre gott när vi lyckas vända på skiten när vi lyfte upp fyrhjulingen.

Fyfan!

Hänt något liknande lr annat kul på era jobb?

//naaben och karatecarre.

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..