Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med sexlivet? *lösning

Postat av copyR den 21 Maj 2007, 20:03
56 kommentarer · 56 träffar
Hejsan på er alla vilda & snuskiga tonåringar som sitter framför dator skärmen denna kväll.
Som vi vet är det många som vill kunna ha sex i längre tid, eller dom har problem med att få upp snoppen pga problem med deras nervösitet. Men jag har faktiskt lösningen, den absoluta lösningen till alla dessa problem!

Hur fick jag reda på denna briljanta idé?
För några månader sedan bröt jag mitt ben, på 3 ställen så jag fick genom gå en operation etc etc, min doktor skrev då ut "smärtstillande tabletter" till mig som jag dagligen skulle ta emot min smärta. OBS: (dessa måste man få ut på recept av doktorn)

När jag väl köpt dessa tabletter så hade jag min flickvänn hemma hos mig för att kunna ha något slags sällskap undertiden jag låg hemma och tyckte synd om mig själv.

Till akt & handlingen:
Jag tryckte i mig 2st smärtstillande & 1st panodil, efter 10 minuter kände jag mig ganska hög (otroligt skön känsla) men blev sexuellt upphetsad på alla sätt och vis, flickvännen ligger brevid mig och första tanken kommer upp: Dags att banka på lite fräscht kött! Vi hade "samlag" i över 3 timmar, då talar vi inte om förspel osv, vi snackar rent grov sex, *in & ut* i 3 timmar OBS. överdriver inte. Aldrig haft så jävla galet sex i hela mitt liv, fönster rutorna immade igen på mitt rum, svettet ran från både mig och flickan min, det var det galnaste jag varit med om, och aldrig har jag uppskattat sex på denna höga nivå, var rena porr gänget!

För er ungdommar som är för nervösa, eller kommer förtidigt, eller vad nu era sex problem är, detta är lösningen.
Copyright hemliga recept: 2st Tiparol, 1st panodil (ta inte mera, läkare varnar för hallucinationer)

Smärtstillande: Tiparol 50mg (tramadolhydroklorid)
Panodil 500mg

OBS. som sagt, tiparol måste ni få doktorn att skriva ut på recept, ni som kommer på ett sätt att lura doktorn eller ett sätt att fake:a dessa recept, snälla dela med er, dessa tabletter äger, även om man bara vill bli lite hög är dom galet sköna ; )

MVH copyR @ Fredric
Föregående tråd
Nästa tråd

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..