Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skriv din egna nyhet

Postat av fki den 22 Mars 2007, 19:25
18 kommentarer · 441 träffar
Tjenare. Tänkte att vi alla skulle få vara skribenter här på Fragbite i denna tråd, så ni ska få skriva en egen påhittat cs nyhet :)

Jag kan börja

fnatic & NiP splittras, nytt storlag på gång!

För cirka en kvart sedan blev det klart att dom båda svenska storlagen, fnatic & NiP splittras. Den största orsaken är brist på bra resutat från dom båda lagen, men också en konflikt mellan spelarna och organisationerna. Jag tog kontakt med fnatic's lagkapten cArn för en snabb kommentar om splittringen.

* Vad är det som gjort att ni splittrats bara sådär?

- Framför allt är det dom dåliga resultaten men också ett bråk mellan oss och fnatic's organisation, vi var inte helt överens om våra löner i dagens läge.

* fnatic och NiP gick ut tillsammans med att dom båda lagen splittrades, är detta något som unnar ett nytt svenskt storlag?

- Ja självklart, men jag själv kommer inte att vara kvar här i Sverige, jag kommer att bege mig öster ut mot Kina. Jag har varit i kontakt med ett par klaner där borta som verkligen vet vad jag vill ha som spelare.

* Har du några hemligheter att berätta för oss?

- Hemligheter och hemligheter vet jag inte, men Oskar "ins" & Louis "Red" kommer att bygga upp ett nytt fnatic-lag, och det sägs också att Dennis "walle" är på väg åt det hållet också. Harley "dsn" är till 70% klar med Begrip. Mer kan jag inte säga.

* Då får du lycka till i Asien! Något du vill tillägga?

- Tack tack! Jag vill bara berätta att fnatic's ledare har varit ett svin mot laget den senaste månaden och jag känner att Asien är rätt ställe för mig! CIAO! CIAO CIAO! SEE YOU ABOUT 5 YEARS!

Vi på fragbite.forum kommer självklart med uppdateringar när vi hör något mer!

––––––––––––––- ––––––––––––––– –––––––––––

* Season silly mitt i våren!

Här har vi dom nya lagen:

fnatic. - Knoxville gör comeback!

- Knoxville

- elemeNt

- ins

- Red´

- walle

NiP. - Potti gör comeback!

HeatoN

Potti

face

Archi

tentp0le

mYm. - 2 svenskar!

- REAL

- prb

- juvel9ne

- clAjpan

- PANIKAEN

Begrip. - zet är hemma!

- miniwalle

- JAEGARN

- dsn

- zet

- blomstar

EA sports. - cArns nya lag!

- solo

- cArn

- ryu

- loki

- 44`alex

fnatic ins:

- Känns som detta laget kommer att gå riktigt långt, alla har fått en löneförhöjning på ca 10.000:- i månaden, och laget är helt taggad, we are back on track!

NiP HeatoN:

- Min bästa vän är tillbaka, Archi är här, inget kan bli bättre! Efter endast 2 dagars praccande så kan vi slå vilka som helst!

mYm PANIKAEN:

- LOOOL LOOOL! TJAA! LOOL! FAMOUZ! LOOL! Aa laget är jävligt bra men clAj e cpidiot LOOL! Vill hälsa till alla min mates o speciellt kimoTo

Begrip dsn:

Laget känns starkare än mitt gamla lag och blomstar är sveriges nästa proffs, zet är tillbaka, kan det bli bättre?

EA-sports cArn:

Med en lön på 25.000:- i månaden + hyra till mitt enplanshus så har jag aldrig mått bättre! Jag, en kines & 3 korearer, det kan inte bli bättre!!!!!! Vi har också ett 40 vånings kontor med flotta massörer osv.. Vi är extremt rika! Vi ska också få ett eget spel, ett rollspel där man kan vara någon av spelarna, sedan åke vi runt på LAN och spelar CS osv.. Så kan man träna upp aimen osv..
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..