Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tvång När du spelar CS?

Postat av HemmaFruN^.^ den 18 Mars 2007, 13:49
508 kommentarer · 547 träffar
Tja alla. Nu har jag gjort såhär sen kanske 4 veckor tillbaka. Tänk er en vanlig gaming possition, man håller i musen. Men typ varannan sekund lr ibland var 30onde så måste jag typ spänna biceps muskeln i en halv sekund. Asså lite som ryck :P. Fasst de e mer som tvång. Jag kom inte ihåg hur de börja typ att man va spänd på nån cup final, och så börja jag spänna mig lite, så såg jag att jag presterade bättre nu.

Men problemet att efter att ha gjort de i 4 veckor varje dag när man spelar så har jag typ kramp där nu. När jag böjjer armen gör de ganska ont typ som mus hand. O även när jag skriver nu har jag märkt att jag spänner rent av reflex bara för jag gjort de så länge :S. Men vill sluta nu men de e jävligt svårt faktist helst seriöst :/

Men ska försöka nu.

Och så har jag oxå att jag måste spraya Lr "måste" kanske inte men har gjort de sen jag började dvs 4år sen så de blir som en reflex. Alltså spraya en logo när varje runda börjar + när man fragar nån :P

vad har ni för "tvång" , "reflexer" "vanattgörasaker"?

EDIT: +ere nån som har tipps, som har slutat lr så :P ?

EDIT: Och brukar också trycka på capslock knappen (vent knappen) nästan hela tiden. FÖr när man trycker på capslock så Lyser den ju upp om den är PÅ så den MÅSTE vara AV så jag trycker alltid 2 gånger på den om jag har pratat för att stänga av den :P:P;:P ALLLTID!

EDIT IGEN: Jusste jag knivar typ 24/7 oxå alltid från spawn. Lr när vi e på D2 och är T alla smyger i mörka o e fett tysta. INGEN SWITCHAR NU LR NÅT säger dom. CHING CHING Så kommer min tvångs kniv rakt i väggen o förstör allt :P

fatta damp1

EN TILL EDIT!: LOVAR VARJE GÅNG NÄR JAG LADDAR SÄGER JAG ROGER THAT. lovar dig helt sjukt märker inte ens av de. SÄger de exakt när jag laddar :P

EDITTEN: OK när jag har ett vapen som AK då man inte gör nåt på mouse2 så trycker jag på mouse2 hela tiden när jag springer runt o inte sjuter :P

SISTA EDIT:P : nä men typ att musmattan o t-bordet måste ligga på ett spec. sätt :P mattan måste vara nästan hälften under t-bordet:p

HALLEN AF FLAMMOR

#100 - scapy

#200 - jonneh ;)
Föregående tråd
Nästa tråd

508 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 508 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..