1
Smarta citat av George W Bush
Postat av mankan den 13 Juni 2004, 14:12
178 kommentarer · 280 träffar
haha tänkte dra några _SMARTA_ citat av George W Bush:
1. Om vi inte lyckas riskerar vi att misslyckas
2. Förintelsen var en fruktansvärd period , jag menar i detta århundrande alla levde vi i detta århundrade, jag levde inte i detta århundrande
3. Jag har gjort bra bedömningar i det förflutna, jag har gjort bra bedömningar i framtiden
4. Jag är inte delaktig i problemet jag är republikan
5. Framtiden kommer att vara bättre i morgon.
6. Vi kommer ha dem bästa utbildade amerikanerna i världen
7. Jag står fast vid dem fel jag gjort
8. När jag fått frågan om vem som orsakade upploppen och dödandet i Los Angeles har jag svarat rakt och enkelt: Upplopsmakarna är dem skyldiga och Dom som dödade är dem skyldiga
9. Vi är beredda på vilken händelse som helst som kommer eller inte kommer att inträffa
10. För NASA har rymden fortfarande hög prioritet
11. Det är inte nedsmutsning som skadar miljön, det är orenheten i luften och vattnet som gör det
visst är han riktigt smart USAs president ?
1. Om vi inte lyckas riskerar vi att misslyckas
2. Förintelsen var en fruktansvärd period , jag menar i detta århundrande alla levde vi i detta århundrade, jag levde inte i detta århundrande
3. Jag har gjort bra bedömningar i det förflutna, jag har gjort bra bedömningar i framtiden
4. Jag är inte delaktig i problemet jag är republikan
5. Framtiden kommer att vara bättre i morgon.
6. Vi kommer ha dem bästa utbildade amerikanerna i världen
7. Jag står fast vid dem fel jag gjort
8. När jag fått frågan om vem som orsakade upploppen och dödandet i Los Angeles har jag svarat rakt och enkelt: Upplopsmakarna är dem skyldiga och Dom som dödade är dem skyldiga
9. Vi är beredda på vilken händelse som helst som kommer eller inte kommer att inträffa
10. För NASA har rymden fortfarande hög prioritet
11. Det är inte nedsmutsning som skadar miljön, det är orenheten i luften och vattnet som gör det
visst är han riktigt smart USAs president ?