Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Xtreem MakeOver vs Livstids Fängelse

Postat av HemmaFruN^.^ den 6 Mars 2007, 13:44
18 kommentarer · 290 träffar
:P som topic. Vi säger att du precis rånat en bank. Du kanske fick ut en halv mille. Men Polisen vet exakt vart dom kan hitta dig. Du måste genomgå en Plastik Operation för att slippa snuten och forsätta leva med dina pengar helt normalt, om du inte vill sitta i livstids fängelse.

Men ingen random plastik utan du förändras helt. Du blir en helt annan person på utsidan.

Så skulle du välja operationen men få leva fritt med lite extra slantar men inte känna igen dig sj.

Lr Livstids Fängelse.

Tänk då om ni hade flickvän oxå :P

Jag skulle nog ta operationen. Jag menar hellre leva me extra pengar o se hur den blir operationen än att sitta instängd.

Och jag vill säga också att du blir ingen modell men du blir varken ful heller. Du får lixom en helt vanlig medelmåttig look. Fasst tänk att du blir helt annorlunda.

Jag vill tillägga att du har dödat typ 15 pers i banken oxå och våldtog 5 småbarn så de bborde väl bli livstid :P ?

Ordet är fritt :)

Livstids Fängelse vs Operation?

46 personer har röstat

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..