Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
min polare hade en dålig ursäkt efter att han kommit hem från sin första fylla och stank sprit:
mamma: varför luktar du sprit?
polare: en alkis i parken spillde på mig.
När jag var yngre så hade jag fått i mig lite för mycket alkohol och kom hem på morgonen med spya på tröjjan, då frågade min mor om jag hade druckit. Jag svarade ju självklart nej utan jag berättade att jag hade käkat en dålig chilikorv på statoil. Jag vet inte om hon gick på det eller inte.
Sen en annan dum bortförklaring var när jag kom hem en gång efter en fest och hade tappat mobilen,vänstra sko,kepsen och en ryggsäck med finsk öl (mums XD) . Allt det lyckades jag tappa bort medans jag var ute och irrade runt,
Så jag sa till morsan att jag hade tappat mobilen när jag var ute och promenerade.
Kepsen: att någon måste ha råkat ta min keps från stället där jag var.
vänstra sko: samma som kepsen, att någon måste ha tagit fel vänstersko .
Ryggsäcken: Sa att den hade blivit snodd.
Fast det roliga var ju att jag fick skäll för att jag hade förlorat skon. trodde hon skulle dampa på mig för nya mobilen, men nope fick utskällning för dojjan.
En i harads skolan (någonstans åt helvete). Hade vi en kul grej :)
Sandra heter hon, hon slog på brandlarmet på skolan, alla blev rädd :o
Lärarna var givetvis förbannad, de är ju feta böter på sånt :o
Anyway, så sa hon att hon kliade sig i håret, så råkadee hon trycka på larmet? de är rätt skumt, för som ni alla säkert vet så måste man slå sönder ett glas, sen trycka på en jävla knapp. De kan man knappast om man kliar sig i håret :s ..... De tyckte jag var skitbra!
Jag och 3 polare var på någon fest hos någon när jag gick i femman tror jag. Det var så otroligt tråkigt och vi vågade inte säga att vi var "tvungna" att gå därifrån. Båda mina polare sa att dom var tvungna att gå på toaletten och gick sedan därifrån. Nu satt jag ensam bland massa konstiga människor och visste inte vad jag skulle göra... sen ropar jag högt: Nån har snott min cyckel! och rusar allt vad jag kunde därifrån. Kanske inte låter så kul men oj vad jag skrattade åt det efteråt.
Typ i 7:an eller nå sånt så kommer en "retard" tjej försenad, läraren frågar varför. Och eftersom alla i min klass skyller på att "morsan väckte mig inte" så väntade ju vi sm vanligt att hon skulle ta den. Då drar hon att vägen var för halkig...Det konstiga var ju att det typ var sent in på våren...
Min brorsa sa när han hade spytt ut genom sitt fönster på en dagen-efter att det var våran hund som gjort det :D Det var efter väggarna ute också, fast inte så mycket. Men hursomhelst trodde farsan på det :D
haha de va nog när jag och min låssasbrorsa inte köpte nå godis till min storebror :P så säger vi att vi inte visste va han ar allergisk emot :) när ja har bott i samma hus som han i snart 16 år :D
Som en i min klass, vi skulle ha NO lektion, och vi hade om miljön, klimatet,
Vi sitter där, lektionen har pågått i 15-20 min, kommer han in där:
Läraren : Jaha, varför är du sen?
Eleven: De var de där jävla ozonlagret som var i vägen.
Ni tycker säkert inte de är kul, men när man såg de, han var dock hur seriös som helst (Han har bra pokerfejs som fan) säger de och går och sätter sig som ingenting har hänt.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
mamma: varför luktar du sprit?
polare: en alkis i parken spillde på mig.
Sen en annan dum bortförklaring var när jag kom hem en gång efter en fest och hade tappat mobilen,vänstra sko,kepsen och en ryggsäck med finsk öl (mums XD) . Allt det lyckades jag tappa bort medans jag var ute och irrade runt,
Så jag sa till morsan att jag hade tappat mobilen när jag var ute och promenerade.
Kepsen: att någon måste ha råkat ta min keps från stället där jag var.
vänstra sko: samma som kepsen, att någon måste ha tagit fel vänstersko .
Ryggsäcken: Sa att den hade blivit snodd.
Fast det roliga var ju att jag fick skäll för att jag hade förlorat skon. trodde hon skulle dampa på mig för nya mobilen, men nope fick utskällning för dojjan.
Sandra heter hon, hon slog på brandlarmet på skolan, alla blev rädd :o
Lärarna var givetvis förbannad, de är ju feta böter på sånt :o
Anyway, så sa hon att hon kliade sig i håret, så råkadee hon trycka på larmet? de är rätt skumt, för som ni alla säkert vet så måste man slå sönder ett glas, sen trycka på en jävla knapp. De kan man knappast om man kliar sig i håret :s ..... De tyckte jag var skitbra!
Vi sitter där, lektionen har pågått i 15-20 min, kommer han in där:
Läraren : Jaha, varför är du sen?
Eleven: De var de där jävla ozonlagret som var i vägen.
Ni tycker säkert inte de är kul, men när man såg de, han var dock hur seriös som helst (Han har bra pokerfejs som fan) säger de och går och sätter sig som ingenting har hänt.