Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pinsamheter, innom föräldrar och dig

Postat av effs den 25 Januari 2007, 01:33
37 kommentarer · 89 träffar
Haha är bara tvungen att berätta de här ;> Jag satt och lira lite på datan och då kmr farsan in och säger jag drar och handlar jag kmr sen tja, så då passar jag på och tittar på en av minna nya p rullar jag tankat så börjar jag handtralla, och sen när de var dags att lägga såsen så halv springer jag till badrummet sliter upp dörren och ska precis spruta, JAAA Farsan sitter inne på toan och skiter han drog ner tidningen och tittade på mig sen säger han va faan, jag springer ut och tänker för mig själv shit shit shit shit, Sen låssas jag vara dum och säger pappa snabba dig jag är pissnödig han ba okej okej sen när han var klar gick ja in och bara tvätta händerna, när jag var klar me de gick jag till mit rum märkte att farsan inte var hemma och så gick ja runt och slog lite lätt i vägarna och sa shit shit shit shit shit :D Pinsammaste som har hänt mig, Men jag tackar gudarna att jag inte råkade spruta på honom :D, Nu vill ja höra erat skit!

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..