1
Ernst Kirchsteiger :]
Postat av Destroy-Mats den 17 December 2006, 20:00
37 kommentarer · 461 träffar
Hejsan alla glada laxar.
Det är så att jag ska hålla ett litet föredrag på 5 minuter i skolan imorgon. Ämnet är svenska B och då temat är "den moderna människan" tänkte jag att föredraget ska handla om just den moderna människan, nämligen Ernst Kirchsteiger.
http://www.na.se/_img/sites/du fragar/chattare/ernst.jpg
Anledningen till att jag gör den här tråden är att jag vill samla in så mycket åsikter och tankar som möjligt och göra ett litet manus utifrån dem. Så nu undrar jag
Vad tycker ni om Ernst? Tycker ni om honom eller ogillar ni honom?
Vilken är Ernst bästa respektive sämsta egenskap?
Har du någon gång träffat Ernst? Hur var han?
Hur tror du att Ernst är i sängen?
Är Ernst snygg?
Vilket är ditt favorit Ernst-citat?
Vad har du för smeknamn på Ernst? (Själv kallar jag honom Sommartorpet-Ernst eller Snygg-Ernst)
Observera att jag inte vill att ni ska göra mitt skolarbete åt mig utan att bara hjälpa mig på traven lite genom att berätta om just er relation till den händige karlakarl som Ernst faktiskt är. Så ta er nu tid och skriv en rad eller två om vår älskade Ernst.
Tack.
Det är så att jag ska hålla ett litet föredrag på 5 minuter i skolan imorgon. Ämnet är svenska B och då temat är "den moderna människan" tänkte jag att föredraget ska handla om just den moderna människan, nämligen Ernst Kirchsteiger.
http://www.na.se/_img/sites/du fragar/chattare/ernst.jpg
Anledningen till att jag gör den här tråden är att jag vill samla in så mycket åsikter och tankar som möjligt och göra ett litet manus utifrån dem. Så nu undrar jag
Vad tycker ni om Ernst? Tycker ni om honom eller ogillar ni honom?
Vilken är Ernst bästa respektive sämsta egenskap?
Har du någon gång träffat Ernst? Hur var han?
Hur tror du att Ernst är i sängen?
Är Ernst snygg?
Vilket är ditt favorit Ernst-citat?
Vad har du för smeknamn på Ernst? (Själv kallar jag honom Sommartorpet-Ernst eller Snygg-Ernst)
Observera att jag inte vill att ni ska göra mitt skolarbete åt mig utan att bara hjälpa mig på traven lite genom att berätta om just er relation till den händige karlakarl som Ernst faktiskt är. Så ta er nu tid och skriv en rad eller två om vår älskade Ernst.
Tack.