HEJJEh!
Jag söker efter en film som handlar om andravärlds kriget i Italien. Jag kommer inte ihåg så mycket men det var mkt rolig detta är vad jag kommer ihåg.
Det är om en kille och hans pappa som ska till ett koncentrationsläger och pappan lurar pojken att det är en tävling och vinnarna får åka pannsarvagn hem igen. men det skulle bli tufft. och när de är där inne så efter ett tag så frågar en nazist om det är nån som kan tyska och kan översätta han. lilla pojken säger ja kan fast han inte kan.
tysken babblar på och lilla pojken säger typ.
"detta är en lek. och här är reglerna. om man gnäller på att man vill ha mamma så får man ingen efterrätt osv.
det var en mycket rolig film och jag vill veta vad det heter. kan göra en edit om jag kommer på lite mer om den,.
Edit: tack #1. filmen heter "Livet är underbart
Antar att du kollat där men..
/cast [mod: alt] Unholy Presence
/castsequence Blood Presence, Frost Presence
Något kanske.
Här är en tråd med 24 sidor DK-macros, lär finnas om det är möjligt:
http://forums.worldofwarcraft. com/thread.html?topicId=124546 76816&postId=131286663103&sid= 1#234
/cast Blood Presence
/cast Frost Presence
att du inte ens har testat det första man tänker på är ju bara dåligt av dig.
dk = qq
/castsequence Blood Presence, Frost Presence
dock borde du sitta i unholy förövrigt:)
Även om jag ska döda healern och ingen dps är på mig så tkr jag de är bättre med blood eftersom interrupt har inte gcd.
Sen är det ganska gött att inte slösa runes från SS och så :)
du lär byta till shadowfrost innan du börja pvpa.
Jag är shadowfrost, men jag har scourge strike, det verkar som om du inte har SS :O
Iaf, utveckla varför man borde vara i uh pres?
4icy touchs på 4sec, eller 4icytouchs på 6. mycket enklare att heala 6.