1
Farfar får hugg o annat :D
Postat av KanInteMatte den 1 December 2006, 16:27
12 kommentarer · 201 träffar
FARFAR FÅR HUGG
Det var en gång en riktigt gammal man som var på en pensionärsdans. Problemet var att han inte hade haft sex på mycket länge. Han hade dansat med alla gamla tanter hela kvällen, men inte fått napp.
Frustrerad gick han till slut fram till en gammal tant och sa, "Jag har inte fått något hugg på hela kvällen. Skulle du kunna tänka dig att rulla runt i sänghalmen med mig? Du får 200 spänn!
"OK! Jag är inte den som tackar nej till 200 spänn", säger käringen.
De tar färdtjänst hem till honom och efter ett kort förspel drar de sig in mot sängen. Han njuter verkligen av sexet och kan inte låta bli att bli förundrad över hur trång hon är, trots hennes ålder. Han antar att hon är oskuld.
Efter den underbara akten, rullar han av henne och pustar "Wow damen, hade jag vetat att du var oskuld skulle du fått 500 kr."
Förvånad svarar hon, "om jag vetat att du faktiskt skulle få stånd, hade jag tagit av mig trosorna."
//////////////////////////// //////////
ROLIGA RAGGNINGSREPLIKER
Snygga ben... när du öppnat dem?
Min krigare känns döende - kanske du kan ge den lite konstgjord andning?
Jag har hört att det är efterfest i din mun ikväll... jag kommer!
Ursäkta, suger du av främlingar? Inte? Då får jag väl presentera mig.
Ska vi gå hem till dig och dammsuga? Du suger och jag tömmer påsen...
Min kompis har mustach... vill du se?
Kom och sitt i mitt knä så pratar vi om det första som dyker upp.
Vill du provsitta min rauk? (gotländsk)
Min kuk är sponsrad av Ahlgrens bilar.. finns bara ett sätt att stoppa den.. i munnen.
Ska du me upp och käka makaroner och smaka på korven?
Min kuk är sponsrad av Pripps Blå.. styrkan sitter i smaken.
Bruden.. ska du med hem o dammsuga? Du suger, jag tömmer påsen.
Snygga ben.. när öppnar dom?
Ha sex med mig om jag har fel, men heter inte du Helga Snorlasson?
Om du får känna på mina bröstmuskler, får jag känna på dina då??
Hoppas att du kan hjärt- och lungräddning, för när jag ser dig tappar jag andan
Nåå! Hur går det för mig?
Är det varmt här inne, eller är det bara du?
Om jag sa att du hade en underbar kropp, skulle du bli sur på mig då?
Här är jag! Vad är dina två andra önskningar?
Vill du gå hem snart?
Hur vill du ha dina ägg imorgon? Stekta eller befruktade?
Ursäkta mig, får jag flirta med dig?
Hej, är du söt?
//////////////////////////// /////////////////
//////////////////////////// ////////////////
10 SÄTT ATT STÖRA FOLK PÅ BION
Gör roliga skuggfigurer mot duken.
Köp en påse popcorn, kasta dem på folk. Om de ser dig, kasta hela påsen med ett föraktfullt vrål.
Se till att din mobiltelfon är på. Om den ringer, anklaga din granne. Blir du ändå upptäckt, säg att du blivit utsatt för en komplott.
Låtsas spy under kyss-scenen. (Ljudligt)
Rapa din granne i örat. Säg "Det var bara en försmak" med väsande röst och försök imitera ett par koögon.
Säg efter varenda replik i filmen. Efter en stund, härma alla ljudeffekter också. Om de kör bil på filmen, vråla "Önönönönönönönön!!!" så högt du kan och volta runt i din stol.
Ta med din tama iller på bion. Se till att den smiter.
Ta med ett vattengevär, spring fram framför duken och skjut på allt och alla. Även dig själv.
Ställ dig upp i stolen och stagediva. Gärna mot pensionärer.
Ta med dig en grill och ordna korvförsäljning i salongen. Annonsera gärna med röksignaler. Om du får ont om kunder, prata högt och ljudligt genom hela filmen om hur god din korv är.
RETA DIN LÄRARE
Borsta dina tänder under lektionen. Medan du gör detta, sträck upp handen som om du har en fråga, och mumla denna på samma gång som du borstar, spottande tandkräm överallt. Om din lärare sätter sig upp mot vad du gör, ge ett långt tal om munhygien.
Sitt längst bak i klassrummet, med ryggen mot bakre väggen, för att komma så långt bort från läraren som möjligt. Medan han/hon undervisar, skrik ut saker som: 'VA? Prata högre! Du mumlar ju bara!'. Om din lärare råder dig till att flytta närmare, meddela att du inte kan för att du övervakar rummet för att se lönnmördarna.
Om du har en tidig lektion, var där före alla andra, och ta med kudde, några lakan, luftmadrass och en väckarklocka. Bär pyjamas. Lägg dig ner på madrassen och låtsas sova. Ställ klockan på ungefär två minuter in på lektionen. När den ringer, helst väldigt högt, tryck in snoozeknappen och somna om. Gör om detta under resten av lektionen.
Ifrågasätt allt som din lärare säger, det spelar ingen roll hur enkelt det är. Försök att få honom/henne att bevisa allt för dig. Gå på och påpeka vilken stor lögnare din lärare än. Skrik åt elever som antecknar det läraren säger att 'Sluta skriva ner alla dessa lögner!'.
Kom till lektionen ungefär tio minuter för sent. Kom in i klassrummet på en cykel, skrik 'Se upp!', krascha in i svarta tavlan, ställ dig upp, sätt dig ned på en ledig plats och låtsas som inget har hänt. Gör detta varje dag.
Sätt eld på din bänk, ofta, 'av en ren händelse'. Bränn skrivböcker, papper eller vad som kan finnas i närheten. Så fort en brand har startat, det spelar ingen roll hur liten, skrik 'Det brinner! Det brinner!' och rusa ut ur rummet. Kom inte tillbaka för resten av lektionen.
Göm dig någonstans i klassrummet. Vänta på att läraren ska komma, och ko inte fram då han/hon ropar upp ditt namn. Hoppa fram halvvägs genom lektionen, och säg högt 'Skoja bara! Här är jag! Jag lurade dig igen!'. Sitt ner och var tyst under resten av lektionen.
VILKEN TYCKER NI AER BEST :?
jAG TYCKER DEN FÖRSTA ÄR FAVORITEN ..
#6 nopp inte från snabbstart tyvärr
OM DU ORKAR INTE LÄSA BARA LÄS DET FÖRSTA o ANDRA ! MKT ROLIGT !
Det var en gång en riktigt gammal man som var på en pensionärsdans. Problemet var att han inte hade haft sex på mycket länge. Han hade dansat med alla gamla tanter hela kvällen, men inte fått napp.
Frustrerad gick han till slut fram till en gammal tant och sa, "Jag har inte fått något hugg på hela kvällen. Skulle du kunna tänka dig att rulla runt i sänghalmen med mig? Du får 200 spänn!
"OK! Jag är inte den som tackar nej till 200 spänn", säger käringen.
De tar färdtjänst hem till honom och efter ett kort förspel drar de sig in mot sängen. Han njuter verkligen av sexet och kan inte låta bli att bli förundrad över hur trång hon är, trots hennes ålder. Han antar att hon är oskuld.
Efter den underbara akten, rullar han av henne och pustar "Wow damen, hade jag vetat att du var oskuld skulle du fått 500 kr."
Förvånad svarar hon, "om jag vetat att du faktiskt skulle få stånd, hade jag tagit av mig trosorna."
//////////////////////////// //////////
ROLIGA RAGGNINGSREPLIKER
Snygga ben... när du öppnat dem?
Min krigare känns döende - kanske du kan ge den lite konstgjord andning?
Jag har hört att det är efterfest i din mun ikväll... jag kommer!
Ursäkta, suger du av främlingar? Inte? Då får jag väl presentera mig.
Ska vi gå hem till dig och dammsuga? Du suger och jag tömmer påsen...
Min kompis har mustach... vill du se?
Kom och sitt i mitt knä så pratar vi om det första som dyker upp.
Vill du provsitta min rauk? (gotländsk)
Min kuk är sponsrad av Ahlgrens bilar.. finns bara ett sätt att stoppa den.. i munnen.
Ska du me upp och käka makaroner och smaka på korven?
Min kuk är sponsrad av Pripps Blå.. styrkan sitter i smaken.
Bruden.. ska du med hem o dammsuga? Du suger, jag tömmer påsen.
Snygga ben.. när öppnar dom?
Ha sex med mig om jag har fel, men heter inte du Helga Snorlasson?
Om du får känna på mina bröstmuskler, får jag känna på dina då??
Hoppas att du kan hjärt- och lungräddning, för när jag ser dig tappar jag andan
Nåå! Hur går det för mig?
Är det varmt här inne, eller är det bara du?
Om jag sa att du hade en underbar kropp, skulle du bli sur på mig då?
Här är jag! Vad är dina två andra önskningar?
Vill du gå hem snart?
Hur vill du ha dina ägg imorgon? Stekta eller befruktade?
Ursäkta mig, får jag flirta med dig?
Hej, är du söt?
//////////////////////////// ////////////////
10 SÄTT ATT STÖRA FOLK PÅ BION
Gör roliga skuggfigurer mot duken.
Köp en påse popcorn, kasta dem på folk. Om de ser dig, kasta hela påsen med ett föraktfullt vrål.
Se till att din mobiltelfon är på. Om den ringer, anklaga din granne. Blir du ändå upptäckt, säg att du blivit utsatt för en komplott.
Låtsas spy under kyss-scenen. (Ljudligt)
Rapa din granne i örat. Säg "Det var bara en försmak" med väsande röst och försök imitera ett par koögon.
Säg efter varenda replik i filmen. Efter en stund, härma alla ljudeffekter också. Om de kör bil på filmen, vråla "Önönönönönönönön!!!" så högt du kan och volta runt i din stol.
Ta med din tama iller på bion. Se till att den smiter.
Ta med ett vattengevär, spring fram framför duken och skjut på allt och alla. Även dig själv.
Ställ dig upp i stolen och stagediva. Gärna mot pensionärer.
Ta med dig en grill och ordna korvförsäljning i salongen. Annonsera gärna med röksignaler. Om du får ont om kunder, prata högt och ljudligt genom hela filmen om hur god din korv är.
RETA DIN LÄRARE
Borsta dina tänder under lektionen. Medan du gör detta, sträck upp handen som om du har en fråga, och mumla denna på samma gång som du borstar, spottande tandkräm överallt. Om din lärare sätter sig upp mot vad du gör, ge ett långt tal om munhygien.
Sitt längst bak i klassrummet, med ryggen mot bakre väggen, för att komma så långt bort från läraren som möjligt. Medan han/hon undervisar, skrik ut saker som: 'VA? Prata högre! Du mumlar ju bara!'. Om din lärare råder dig till att flytta närmare, meddela att du inte kan för att du övervakar rummet för att se lönnmördarna.
Om du har en tidig lektion, var där före alla andra, och ta med kudde, några lakan, luftmadrass och en väckarklocka. Bär pyjamas. Lägg dig ner på madrassen och låtsas sova. Ställ klockan på ungefär två minuter in på lektionen. När den ringer, helst väldigt högt, tryck in snoozeknappen och somna om. Gör om detta under resten av lektionen.
Ifrågasätt allt som din lärare säger, det spelar ingen roll hur enkelt det är. Försök att få honom/henne att bevisa allt för dig. Gå på och påpeka vilken stor lögnare din lärare än. Skrik åt elever som antecknar det läraren säger att 'Sluta skriva ner alla dessa lögner!'.
Kom till lektionen ungefär tio minuter för sent. Kom in i klassrummet på en cykel, skrik 'Se upp!', krascha in i svarta tavlan, ställ dig upp, sätt dig ned på en ledig plats och låtsas som inget har hänt. Gör detta varje dag.
Sätt eld på din bänk, ofta, 'av en ren händelse'. Bränn skrivböcker, papper eller vad som kan finnas i närheten. Så fort en brand har startat, det spelar ingen roll hur liten, skrik 'Det brinner! Det brinner!' och rusa ut ur rummet. Kom inte tillbaka för resten av lektionen.
Göm dig någonstans i klassrummet. Vänta på att läraren ska komma, och ko inte fram då han/hon ropar upp ditt namn. Hoppa fram halvvägs genom lektionen, och säg högt 'Skoja bara! Här är jag! Jag lurade dig igen!'. Sitt ner och var tyst under resten av lektionen.
VILKEN TYCKER NI AER BEST :?
jAG TYCKER DEN FÖRSTA ÄR FAVORITEN ..
#6 nopp inte från snabbstart tyvärr
OM DU ORKAR INTE LÄSA BARA LÄS DET FÖRSTA o ANDRA ! MKT ROLIGT !