Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Drygaste perioden detta år?

Postat av r0lfi den 30 November 2006, 10:45
10 kommentarer · 148 träffar
Nu är det så att jag måste få skriva ur mig lite skit, för den här månaden har varit så jävla dryg :D och då menar jag det. Vet inte hur gammla ni är som kan tänka sig in i situationen.

Inkomst:
försäkringskassan. 4500;-

Mina utgifter:
Min lägenhet kostar 1200;-
Bredband kostar 349;-
Tele kostar ca 150-300;-

över blir: ca 2600

Nu är det så att försäkringskassan har strulat till det med mina pengar så jag får dom inte förns i början på nästa månad och jag har bara 400 kr nu att leva på. Jag ska alltså betala dessa räkningar till den sista idag denna månad med mina 400 kr...

Jag kollar min brevlåda, då har jag fått ett brev från radiotjänst kiruna. Där står det att jag ska betala för tvlicens 2 månader framåt för 495;- När jag inte ens har en freakin jävla tv. Jag har en dator, det är mitt enda behov just nu. Så jag ringer till radiotjänst och säger , ta den här räkningen och kör upp i eran röv ni, för jag har inte någon tv. Då sa dom att dom skulle skicka hit en kontrollant. Ja det får ni väll göra sa jag.

Och sen nu, min rygg. Den gör ont som fan nu på sista tiden. Fick ont i den i början av juni alltså snart ett halvår sen, det har blivit sämre på senaste tiden så jag ringde i slutet av förra månaden till sjukhuset och bokade tid hos en doktor nu i slutet av denna månad för att det fanns inga andra lediga tider. Så nu har jag väntat i drygt en månad för att få min rygg kollad. Jag var tvungen att ta ledigt från min utbildning idag för att kunna ta besöket hos doktorn, men nu på morongnen ringer dom från sjukhuset och säger att dom är tvungen att skjuta fram det en vecka. Då har jag alltså "skolkat" i onödan så att säga, dyrbar tid som gått till spillo. snacka om att man blir less.

Dessutom har jag gått och blivit förkyld. Alltså, inga pengar, förkyld och ont i ryggen. USCH!

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..