Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skulle du dö för ditt land?

Postat av dMo.N den 23 November 2006, 15:41
625 kommentarer · 187 träffar
Nu leker vi med tanken att ett tredje världskrig bryter ut och mycket handlar om Sverige. Länderna vill åt områden kring Östersjön och Sveriges position på kartan gör att Mongoliet skickar hela sin arme för att inta Sverige. Då snackar vi inte med fredliga medel. Dom kommer våldta våra kvinnor, bränna våra hus och döda allt och alla i landet.

Vi svarar med att bygga upp vårt försvar mycket snabbt men det finns inte tillräckligt mycket folk i jämförelse med motståndarna. Mongoliet har byggt upp en arme av 150 000 soldater som, just nu, är påväg mot vårt land. Människor i Skåne och Småland vallfärdar mot de norra regionerna för att söka skydd mot dessa blodtörstiga inkräktare.

Vad skulle du göra? Gå till strid mot en överlägsen motståndare tillsammans med 40 000 andra svenska soldater eller springa som en dåre mot de norra regionerna? Att försvara de svenska gränserna är nåt våra förfäder alltid gjort genom alla tider. Därför skulle jag personligen aldrig tveka att offra mig för att våra barn skulle få växa upp i det Sverige som jag som barn, tryggt och fredligt växte upp i. Fundera lite och skriv sen om och varför du skulle göra just det alternativet du valt.

625 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 625 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..