Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
LOL dom lekte typ på e lekplats och ramla på sanden, oj nej ring ambulansen. Men kolla bara när han ramlar av ringen i farten ? Omfg han slog armen när han föll.. "Gråter inombords"
Sen så hoppar dom PÅ tackbuskar med typ dunjackaer lr nåt ?
Men fyfan va dåliga? seriöst. 10 åriga småpojkar?! hahaha! ni ramlade av en linbana? inget av det där gjorde ju seriöst ont ens ! hhahaha! omg! stick och göm er plx.
Riktigt imba, dendär taggbusken dom hoppade i.. eller rättare sagt bakom! hah man ser tillockmed hur dom hoppar i en vanlig buske bakom ju xD "Taggboske! ohfyfan dehär hoppade vi i"
Såg inte vad det var för något eftersom att han drog en EDIT, men jag antar att det var en parodi av jackass som dom själva hade gjort. am i right? isf..
håll inte på med skiten, dom har försäkring av värdet utav miljoner kroner, you dont.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
lyssnar hellre på red hot chili peppers - snow (hey oh) låten i 3 timmar.
Sen så hoppar dom PÅ tackbuskar med typ dunjackaer lr nåt ?
Tss gjorde värre själv
Jag trodde det hette taggbuskar men du har nog rätt...
jag dör av skratt hahaha har tårar som rinner fyfan hahaha
det där är väl inte jackass? hahahhqahaha jag skrattar.
http://www.youtube.com/watch?v =sHKMgugwI-g&mode=related&sear ch =
AHHAHAHHAHAHAHHA
HAHHAHAHAH
stackars oss alla mobbar oss nu ju :/ vi va ju störttuffa
tägbuzkeeee
HAHAHAHAHH
annars sög ni dasse
*skära arm och skriver en dikt*
1337 G33K
håll inte på med skiten, dom har försäkring av värdet utav miljoner kroner, you dont.
Dom får pengar för det dom gör, you dont
Dom har säkerhets-personal, you dont.
Dom har fans, you dont.
samt att ni kan skada er riktigt mycket.
Han blev så dissad han att gjorde edit och tog bort den!
n1 skåning!
BTW filmen sög?