1
Dummaste olyckan
Postat av abethefishguy den 27 Oktober 2006, 22:55
29 kommentarer · 66 träffar
Haha skönaste grejen hände för nån timma sen, jag o polarna håller på o hjälper en kompis farsa o flytta så vi har släp på bilen, vi stannar till vid mig för jag ska springa in i kiosken och handla snus.. och jag tar som vanligt vägen mellan bilen och släpet och då kör snubben iväg :D
jag lyckades halvt hålla mig kvar nån meter sen flög jag av och rullade iväg på asfalten, det stod typ 10pers och såg händelsen så dom springer fram o frågar hur de gick och jag garvar o säger att de e lugnt..
Sen sprang jag in i kiosken och köpte snus, kommer ut och hoppar in i bilen igen och tackar för att han nästan körde över mig och dom hajjar ingenting
Har ni varit med om liknande dumma olyckor som enbart beror på hjärnsläpp? :D
jag lyckades halvt hålla mig kvar nån meter sen flög jag av och rullade iväg på asfalten, det stod typ 10pers och såg händelsen så dom springer fram o frågar hur de gick och jag garvar o säger att de e lugnt..
Sen sprang jag in i kiosken och köpte snus, kommer ut och hoppar in i bilen igen och tackar för att han nästan körde över mig och dom hajjar ingenting
Har ni varit med om liknande dumma olyckor som enbart beror på hjärnsläpp? :D