Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Roliga diskussion ämnen

Postat av Tyler-Durden den 12 September 2006, 15:21
5 kommentarer · 15 126 träffar
Vi har alla varit på den festen där man knappt känner någon, innan spriten börjat med sin magiska verkan, och alla sitter tysta och pratar om saker som inte någon annan förstår.

T.ex. vad som hände innan under dagen.

Därför, vill jag gärna ha några roliga, sjuka, vidriga diskussionsämnen som sätter igång ett roligt samtal.

Några utav dom jag vet har jag hittat på Fragbite, därför jag frågar här:)

Ger några egna exempel:

1. Om du fick välja, skulle du byta plats på bollarna & ögonen, eller kuken & tungan?

2. När du tar & pissar hos någon annan, pissar du i vattnet så det låter? Eller precis runt vattnet och dämpar ljudet?

3. Lägger du i "skitpapper" innan du skiter så det inte skvätter upp, eller gör du som jag? Touchdown på alla?

Edit 1:

Vad skulle du välja? Att aldrig mer kunna skita, eller aldrig mer kunna pissa? Dvs antingen gå skitnödig eller pissnödig resten utav livet.

Kommer med mer Edits senare, kommer även skriva upp de roliga samtalsämnerna som folk skriver i tråden. (Eller förhoppningsvis skriver)

Sinnesjukt att diskutera sådant här?

142 personer har röstat

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..