1
Roliga händelser!
Postat av hockey_jonas den 11 Juli 2006, 00:11
6 kommentarer · 230 träffar
Jag har en rätt skojig berättelse om när jag var på min kompis land! det var jag, min kompis som hade stället (oscar) och en annan som hette fredrik. En kväll sitter på och kollar på film och då somnar oscar vif typ hälften av filmen och när den är slut så väcker vi honom och då yrar han som faan! bra att veta är att jag kallas G1.. iaf när han vaknar så vacklar han runt och håller på att trilla och upprepar många gånger "Var är han?" han sa även "Är petter här?" jag och fredrik säger att vi måste ledda honom till vår stuga (vi kollade på filmen i en annan stuga) och han upprepar fortfarande "Var är han?" och vi frågar många gånger vem denna "han" är men han svarar inte. sen när vi lagt honom i hans säng frågar ännu en gång "var är han?" och då nästan skriker jag "Vem?!" då svarar han "G1..." det var ju jag! jag sa att det var jag och då sa han "jag trodde du var joppe!" (en kompis) HAhaha fyfaan vad vi garvade...