Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

roliga tråden

Postat av S_ikers den 21 Juni 2006, 20:03
9 kommentarer · 226 träffar
hej jag tänkte gjöra en tråd om roliga historier(finns säkert flera)
här kan man skriva alla sina roliga historier och dela med sig till andra jag tänkte börja

det var en kille som vandrade i öknen han sa
- fan vad det här går sakta
då fick han syn på ett litet tält där det stod kamel-affär
han gick in och frågade gubben med kamelarna om han fick köpa en han fick en kamel och började rida ut i öknen fast han tykte det gick så jävla sakta en dån så han red till backa till kamel affären och frågade om han kunde gjöra kamelen snabbare då sa kamel försäljan backa bara in den i tältet efter några minuter så backade han in kamelen det va ju en dån kamel handlarn som var expert så han tog 2 tegel stenar och slog kamelen på k*ken och kamelen for ut ur tältet snabbt som s*tan men då frågade vandraren hur ska jag få tag på kamelen bara gå in i tältet !!!

är inte den bästa på att stava eller att komma ihåg historier men säg inte elaka saker i dena tråd ge bara snälla komentarer :) ha en rolig stund
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..