Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur skapar man en tråd på fragbite?

Postat av CTHULHU den 24 April 2006, 19:27
71 kommentarer · 141 träffar
Hej jag tänkte förklara hur man gör en tråd på fragbite.

1. Efter din hälsningsfras måste du alltid skriva "(Förlåt för eventuella stavfel). Och sen om din tråd handlar om WoW eller liknande så måste du skriva "(Om ni inte gillar WoW skriv då inte)"

eller om tråden handlar om vad dina skor har för färg så måste du skriva "(Snälla skriv inte: JAG HAR EN KANEL)" ett dåligt exempel.

2. Sen måste du skriva något gör att folk börjar diskutera te x."Vad har dina skor för färg?", eller varför inte "Hur äter du?"

3. Sen måste du ju självklart sätta ut kommatecken, punkter, frågetecken och utropstecken och detta måste göras rätt!

Annars blir trådläsarna arga och skriver

-"Din freekill du kan varken stava eller Svenska"

Eller så skriver dem det du sa åt dom att inte skriva te x.

-"JAG HAR EN KANEL" (se första punkten)

4. Att få hjälp/rådfrågning är bara att glömma, du kommer bara att bli hatad och alla kommer se ner på dig, du ska inte heller ljuga om något då kan folk bli riktigt arga när för att människor kan inte läsa "historier"

Hoppas ni kan följa dessa fyra enkla punkter.

(obs IRONI)

EDIT: Jag försökte inte vara rolig utan jag helt enkelt tabbade mig när jag skulle klicka på "Övrigt" kategorin!

EDIT2: Okej era alla som tycker att det här är tråkigt läs min första "edit" sen kan nu ju fundera över vad IRONI är och gå in på www.susning.nu och titta.

Plus om ni nu är så jävla bra på att veta vad som är roligt kan ni ju för fan skriva ett "roligt" förslag, men som sagt det här är inte till för att vara roligt... det är ironi

Vad tycker ni om Guiden?

279 personer har röstat

71 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 71 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..