Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pub-slagsmålet!

Postat av Chubbchubb den 18 April 2006, 15:39
99 kommentarer · 141 träffar
Jag var ute och festade med 3 kompisar på den lokala puben då en bra packad man vinglade in...

- Din morscha är schtans bästa knull! Vrålade han emot mig.

Alla på puben spärrar ögonen på mig i hoppet om ett blodigt slagsmål som kommer få denna fyllebunk att däcka! Men inte då, jag håller mig.

- Jahaja, schnorunge, sa gubben och lollade iväg. Efter en stund kommer samma aspackade best in och skriker:

- N-nu du! Ha-har ja var't o knullat morschan din!

- Så kul för dig då, säger jag.

Alla reser sig upp i denna spända väntan och vill se mig kasta detta dödliga slag, jag håller mig likt en kung över icke-slagsmål.

Idioten tattar ranglandes iväg och efter en god halvtimme står han o skriker i dörröppningen innan jag ens hinner komma in och vrålar:

- DIN MORSCHA SCHÖG AV MEJ!!!

Men nu reste jag mig från bordet och gick fram till honom, folket väntade på ett blodbad.

Jag tog mig i kragen och svalde min stolthet och sa:

- Kom nu går vi hem farsan, du är full...

jag besöker aldrig samma pub igen efter detta, då jag är totalt utskrattad, någon som har tips på bra pubar i stockholm, btw?

99 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 99 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..